june

بررسی سه بنر منتخب از ماه ژوئن ۲۰۱۴

بررسی نمونه‌های موردی - نویسنده : پویان وحیدی - ۲۵ تیر ۱۳۹۳

– صاحبان برند نیسان، این شرکت ماشین سازی میان رده را به این دلیل راه اندازی کردند تا به همه ثابت کنند که می‌توان همه جور مشتری را به خود جذب کرد. نیسان توانست با تولیدات گسترده اش از بازار آسیا شرقی به بازار اروپا و آمریکای شمالی وارد شود و اکثرا هم به خاطر فروش ماشین های میان رده اش سود های کلان می کرد.

این شرکت در آخرین کمپین تبلیغاتی آنلاین خود باز با همان وجه ارزان قیمتی خود جلو آمده و مخاطب را به سوی کلیک روی بنرش می‌کشاند. طراحی بنر به خوبی انجام شده است و همه چیز در سر جای خود قرار دارد. استفاده مناسب از رنگ قرمز روی Call to Action باعث شده که تضاد لازمه برای جذب مخاطب ایجاد شود.

 

– لیپتون یکی از شرکت‌هایی است که به خوبی از موقعیت‌ها برای ایجاد کمپین‌های تبلیغاتی استفاده می‌کند و در آخرین کمپین تبلیغاتی اش از چهره شناخته شده عروسک‌های موپت به خوبی بهره برده است. فیلم جدید موپت ها به تازگی اکران شده و لیپتون هم در بنر تبلیغاتی خود اعلام کرده که هر کاربر می‌تواند با تماشای ویدئو تبلیغاتی اش، در قرعه کشی بلیط های تماشای این فیلم سینمایی شرکت کنند.

 

– برند زولیلی، مدت‌هاست که در زمینه تولید کفش‌های کودکان به فعالیت می‌پردازد و در آخرین کمپین تبلیغاتی اش که برای حراج آخر فصلش است، به خوبی از موقعیت حراجی اش استفاده کرده و با یک طراحی ساده و مناسب، به خوبی مخاطب خود را جذب می‌کند.

 

start campaign

کسب‌وکار خود را رشد دهید...

راه‌کارهای ای‎نتورک برای رشد کسب‌وکار شما

بیشتر بدانید

پویان وحیدی

من به حوزه فناوری اطلاعات علاقه‌مند هست و در زمینه طراحی چندسالی هستش که تجربه دارم و دوست دارم طراحی رو بر اساس اطلاعات علمی و درک صحیح از ساختار و دلیلهای بنیادین رفتار انسان‌ها درپسندیدن یا نپسندیدن یک طرح، پایه‌ریزی کنم.

تبلیغات

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز با * علامت‌گذاری شده‌اند.

azar-events

رویدادهای آذر ماه

بازاریابی شبکه‌های اجتماعی - ۲۹ آبان ۱۳۹۵

عضویت در خبرنامه

ایمیل شما برای هیچ منظور دیگری استفاده نخواهد شد !