324

بررسی کمپین تبلیغاتی فروشگاه زیورآلات «نقره نوین»

بررسی نمونه‌های موردی - نویسنده : محمد عربگری - ۲۴ دی ۱۳۹۳

تجربیات و تحقیقات نشان داده‌اند که فضای آنلاین محل مناسبی برای فروش زیورآلات است و امروزه برندهای بین‌المللی شاخته شده‌ای چون کارتیه، سوارفسکی و غیره به شدت روی فروش آنلاین خود تمرکز کرده‌اند و از همین رو، فضای آنلاین تبلیغاتی را هم دست کم نگرفته‌اند. در کشور ما هم «نقره نوین» یکی از کسب‌وکارهایی است که کار خود را در سال ۱۳۷۶، با فروش حضوری زیورآلات نقره و صنایع دستی ایرانی آغاز کرد و امروزه به فضای آنلاین رو آورده تا هم از کسانی که از خرید آنلاین لذت می‌برند، غافل نشده و هم اینکه بتواند برای افزایش فروش حضوری خود، از تبلیغات آنلاین نهایت بهره را ببرد.

 

«نقره نوین» اخیرا یک کمپین تبلیغاتی کلیکی راه‌اندازی کرده که هدفش ارائه یک پیشنهاد ویژه است تا مخاطبانش برای خرید، به سایت این کسب‌وکار مراجعه کنند و از تخفیف ویژه آنها بهره ببرند. دو مورد جالب در این کمپین تبلیغاتی وجود دارد که می‌تواند مستقیما روی فروش آنلاین «نقزه نوین» تاثیر بگذارد:

 

مورد منفی: وقتی که مخاطب تصمیم می‌گیرد که محصولی را در وب‌سایت «نقره نوین» خریداری کند براساس اصول کسب‌وکارهای آنلاین، باید در این وب‌سایت عضو شود. متاسفانه در صفحه ثبت‌نام این وب‌سایت، ۸ کادر وجود دارد که باید، به اجبار توسط کاربر پر شوند. تحقیقات نشان داده که همین مورد، به تنهایی می‌تواند سبب صرف نظر کردن مخاطب گردد و باید حداکثر برای یک عضوگیری مناسب، از ۴ کادر اجباری بهره برد و کاربر را تشویق کرد که اطلاعات نه چندان ضروری را بعدا وارد حساب کاربری‌اش کند.

 

مورد مثبت: صفحه فرود کمپین تبلیغاتی «نقره نوین»، با رعایت اصول طراحی شده و پیشنهاد ویژه «۱۰ درصد تخفیف» به خوبی در همان ثانیه‌های اولی که فرد وارد صفحه فرود می‌شود، جلب توجه می‌کند. استفاده از عناصر متحرک، این صفحه فرود را چشم‌نواز کرده و از طرفی انتخاب‌های بسیار متنوعی را در اختیار مخاطبان قرار می‌دهد.

Untitled

در کل توجه به یک سری اصول طراحی، می‌تواند روی موفقیت یک کمپین تبلیغاتی تاثیر مثبت بگذارد و در صورت زیر پا گذاشتن اصول، ممکن است تبلیغات شما نادیده گرفته شوند.

برچسب ها : ,

start campaign

کسب‌وکار خود را رشد دهید...

راه‌کارهای ای‎نتورک برای رشد کسب‌وکار شما

بیشتر بدانید

محمد عربگری

از وقتی با دنیای وب آشنا شدم همیشه به اون دید یک بستر برای کسب دانش، اطلاعات و پیرو این‎دو درآمدزایی رو داشتم. به همین خاطر به بحث تجارت الکترونیک و خدمات تحت وب بسیار علاقه‎مند هستم؛ مدتی هست در حوزه ارتباط با مشتری و همینطور طراحی کمپین‎های تبلیغاتی فعالیت میکنم، در نگاه من تبلیغات یک هنره و هنر هم حد و مرز نداره.

تبلیغات

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز با * علامت‌گذاری شده‌اند.

supermarket

سرنخ‌هایی که رشد هایپرکا را میسر کردند

بررسی نمونه‌های موردی - ۱۶ آذر ۱۳۹۵

عضویت در خبرنامه

ایمیل شما برای هیچ منظور دیگری استفاده نخواهد شد !