تبلیغات-متنی-نوار

بررسی محتوا تبلیغات متنی اپلیکیشن نوار

بررسی نمونه‌های موردی - نویسنده : محمد‌امین مولوی - ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۴

اخیرا کتاب‌های صوتی به شدت در میان عموم مردم محبوب شده‌اند و با توجه به کمبود وقت، این گزینه می‌تواند سبب شود که مخاطبان کتاب‌‌ها بتوانند راحت‌تر به محتوای مورد نظر خود دسترسی پیدا کرده و فقط با گوش کردن کتاب مورد نظرشان، نیاز خود را برطرف کنند. نوار یکی از استارتاپ‌هایی است که در این زمینه فعالیت کرده و در حقیقت یک اپلیکیشن است که از طریق آن می‎‌توان به کتاب‌های صوتی دسترسی پیدا کرده و آنها را خریداری کرد. نوار برای تبلیغات خود، یک کمپین تبلیغاتی نوشتاری راه‌اندازی کرده که در ادامه محتوای این تبلیغ را بررسی خواهیم کرد:

 

نوار معتقد است که ترافیک دیگر عامل اتلاف وقت به حساب نمی‌آید و کاربرانش می‌توانند از زمانی که در ترافیک هستند، استفاده کرده و به یک کتاب صوتی گوش دهند. به همین منظور نوار در تبلیغاتش از عبارت «ترافیک خوبه!» استفاده کرده و مخاطبان هدفش را تشویق می‌کند که در ترافیک وقت خود را تلف نکرده و به کتب صوتی گوش کنند.

2

«ترافیک خوبه!» یک عبارت هوشمند به حساب می‌آید که مخاطب به واسطه آن کنجکاو می‌شود که دریابد چگونه ترافیک می‌تواند به یک عامل خوب تبدیل شود.

 

صفحه فرود این کمپین نسبتا هوشمندانه انتخاب شده و مخاطب با کلیک روی بنر تبلیغات متنی نوار، می‌تواند مستقیما وارد مرحله خرید این اپلیکیشن شود.

برچسب ها :

start campaign

کسب‌وکار خود را رشد دهید...

راه‌کارهای ای‎نتورک برای رشد کسب‌وکار شما

بیشتر بدانید

تبلیغات

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز با * علامت‌گذاری شده‌اند.

supermarket

سرنخ‌هایی که رشد هایپرکا را میسر کردند

بررسی نمونه‌های موردی - ۱۶ آذر ۱۳۹۵

عضویت در خبرنامه

ایمیل شما برای هیچ منظور دیگری استفاده نخواهد شد !