highrise-a1fe7e0962f70bd55da6bc5c42ace213

بررسی موردی A/B تست تیتر صفحه ثبت نام وب سایت Highrise

بررسی نمونه‌های موردی - نویسنده : پویان وحیدی - ۲۵ تیر ۱۳۹۳

Highrise یکی از شرکت های شناخته شده‌ای است که برای کسب‌وکارهای نوپا برنامه‌های کاربردی تحت وب ارائه می‌دهد. این شرکت اخیرا برای افزایش نرخ تبدیلش، یک A/B تست روی صفحه مختص به ثبت‌نام وب‌سایتش انجام داده که به صورت خلاصه برای شما این A/B تست را شرح خواهیم داد.

گروه Highrise این A/B تست را به کمک Google Website Optimizer انجام داده‌ است و برای تیتر صفحه ثبت نامش حدود ۵ نمونه متفاوت در نظر گرفته بوده تا تست را میان آنها انجام دهد. Highrise در دومین A/B تست خود تصمیم می‌گیرد که نمونه‌های خود را برای ۴۰۰۰ نفر به تست بگذارد زیرا پس از اینکه در A/B تست اول، تعداد بازدیدکنندگان به ۳۰۰۰ نفر رسیدند، سرعت ورود بازدیدکنندگان به شدت کاهش یافته بوده و به همین دلیل تعدادی را در نظر می‌گیرند که در نتایج تست تاثیر منفی نگذارد.

 

در نتایج ارائه شده توسط Google Website Optimizer، تیتری که از قبل روی این وب‌سایت قرار داشت، بدترین نمونه‌ای به حساب می‌آمد که Highrise می‌توانست از آن به عنوان تیتر صفحه ثبت نامش استفاده کند.

 

نمونه برنده، حدود ۳۰درصد نرخ تبدیل بیشتری نسبت به نمونه اولیه صفحه ثبت‌نام وب‌سایت Highrise به این شرکت ارائه داده است. شما می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این بررسی موردی به به وب‌سایت Signal V.Noise مراجعه کنید.

برچسب ها :

start campaign

کسب‌وکار خود را رشد دهید...

راه‌کارهای ای‎نتورک برای رشد کسب‌وکار شما

بیشتر بدانید

پویان وحیدی

من به حوزه فناوری اطلاعات علاقه‌مند هست و در زمینه طراحی چندسالی هستش که تجربه دارم و دوست دارم طراحی رو بر اساس اطلاعات علمی و درک صحیح از ساختار و دلیلهای بنیادین رفتار انسان‌ها درپسندیدن یا نپسندیدن یک طرح، پایه‌ریزی کنم.

تبلیغات

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز با * علامت‌گذاری شده‌اند.

azar-events

رویدادهای آذر ماه

بازاریابی شبکه‌های اجتماعی - ۲۹ آبان ۱۳۹۵

عضویت در خبرنامه

ایمیل شما برای هیچ منظور دیگری استفاده نخواهد شد !