campaign

بررسی نتایج یک کمپین بهینه سازی شده از الیران

بررسی نمونه‌های موردی - نویسنده : میلاد صفایی - ۲ اسفند ۱۳۹۳

الیران یکی از کسب‌وکارهایی است که قبلا در مورد کمپین برندینگ آن صحبت کردیم و دیدیم که توانسته از اولین کمپینش که برای مدرسان و دانش‌پژوهانش به صورت مجزا راه‌اندازی شده بود، نتایج مطلوبی کسب کند. اما پس از این کمپین تبلیغاتی، الیران تصمیم گرفت کمپین مربوط به افزایش تعداد دانش‌پژوهانش را بهینه سازی کرده و کمپینی با کیفیت بیشتر در این راستا راه‌اندازی کند. در ادامه نگاهی به نتایج حاصل از این کمپین بهینه‌سازی شده می‌اندازیم:

 

الیران با اعمال تغییرات بسیاری در طراحی بنرهای تبلیغاتی خود، توانسته به نرخ تبدیل بالایی دسترسی پیدا کند و میزان این کمیت نسبت به عدد حاصل از کمپین قبلی‌اش، حدود ۷.۵ برابر افزایش یافت. در اینجا مشخصا می‌توان دربافت که طراحی جدید بنر تبلیغاتی الیران، به شدت روی افزایش نرخ تبدیل تاثیر گذاشته است. در زیر می‎‌توانید هر دو بنر را مشاهده کنید:

 

71026518234384723527بنر کمپین اول

300X250بنر کمپین دوم

از طرفی بهینه‌سازی صفحه فرود کمپین تبلیغاتی قبلی سبب شده که با کمتر از بودجه تبلیغاتی کمپین قبلی، ۸۰ عضو نام خود را ثبت کنند. در صورتی که در کمپین تبلیغاتی قبلی، با صرف کل بودجه، ۳۰ عضو جدید ثبت نام کنند.

در اینجا می‌توانید صفحه فرود بهینه‌سازی شده این کمپین تبلیغاتی را مشاهده کنید. از نکات بسیار تاثیرگذار در نتایج حاصل از این صفحه فرود، فرم ساده‌ای است که در آن به کار رفته است و سبب می‌شود که مخاطب راحت‌تر به یک عضو جدید در الیران تبدیل شود.

نکته جالب دیگر صفحه فرود ذکر شده، پیشنهاد ویژه‌ای است که در آن عنوان شده و سبب شده که مخاطب بیش از پیش پیگیر عضویت خود شود.

برچسب ها : ,

start campaign

کسب‌وکار خود را رشد دهید...

راه‌کارهای ای‎نتورک برای رشد کسب‌وکار شما

بیشتر بدانید

میلاد صفایی

نماینده فروش...

تبلیغات

یک دیدگاه در رابطه با “بررسی نتایج یک کمپین بهینه سازی شده از الیران
  1. marian
    اسفند ۲, ۱۳۹۳ — ۱۰:۱۴ ب.ظ

    خیلی عالی و مفید بود، خواهشا بیشتر چنین پست هایی آپدیت کنید، خیلی ممنون

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز با * علامت‌گذاری شده‌اند.

supermarket

سرنخ‌هایی که رشد هایپرکا را میسر کردند

بررسی نمونه‌های موردی - ۱۶ آذر ۱۳۹۵

عضویت در خبرنامه

ایمیل شما برای هیچ منظور دیگری استفاده نخواهد شد !