oralb-logo

بررسی کمپین تبلیغاتی اورال-بی برای خمیردندان پرواکسپرتش

بررسی نمونه‌های موردی - نویسنده : محمد عربگری - ۳ دی ۱۳۹۳

اورال-بی از معدود شرکت‌هایی بود که در دهه پنجاه میلادی تصمیم گرفت پا به عرصه تولید محصولات بهداشتی مخصوص دهان گذاشته و روی این موضوع بااهمیت تمرکز کند. این شرکت با روی کار آمدن تبلیغات اینترنتی، تصمیم گرفت از این امکانات این شیوه‌های نوین تبلیغاتی بهره برده و در دنیای آنلاین هم روی برندسازی محصولات متنوعش تمرکز کند. در ادامه به یکی از کمپین‌هایی که اورال-بی ایران آن را راه‌اندازی کرده، نگاهی می‌اندازیم.

 

اورال-بی در این کمپین تبلیغاتی خود، به خوبی کاربرد خمیردندانش و تمایز آن را به رخ می‌کشد. زیرا پرواکسپرت دارای پنج خاصیت است که باید به صورت جدا جدا، آنها را در خمیردندان‌های دیگر تجربه کنید. در صورتی که اورال-بی معتقد است، همه آنها را با پرواکسپرت به صورت یکجا به مخاطبش ارائه می‌دهد.

 

در بنر و صفحه فرود این کمپین، مشهود است که اصول طراحی، رعایت شده‌ و از طرفی محتوای صفحه فرود مشخصا مرتبط با بنر این کمپین تبلیغاتی برآورد گشته‌است. نبود  UTM یکی از ایرادات این کمپین بوده که مشخص نمی‌کند چند نفر روی بنر کلیک کرده‌اند و در حقیقت نمی‌توان آنها را ردیابی کرد.

 

در کل کمپین‌های تبلیغاتی‌ای که برای یک برند بین‌المللی هستند، در کشور ما بهتر طراحی شده و بسیار بهتر روی جزئیات آنها تمرکز می‌گردد.

در ادامه می‌توانید نگاهی به بنر و صفحه فرود این کمپین تبلیغاتی بیاندازید.


landingpage

برچسب ها : , ,

start campaign

کسب‌وکار خود را رشد دهید...

راه‌کارهای ای‎نتورک برای رشد کسب‌وکار شما

بیشتر بدانید

محمد عربگری

از وقتی با دنیای وب آشنا شدم همیشه به اون دید یک بستر برای کسب دانش، اطلاعات و پیرو این‎دو درآمدزایی رو داشتم. به همین خاطر به بحث تجارت الکترونیک و خدمات تحت وب بسیار علاقه‎مند هستم؛ مدتی هست در حوزه ارتباط با مشتری و همینطور طراحی کمپین‎های تبلیغاتی فعالیت میکنم، در نگاه من تبلیغات یک هنره و هنر هم حد و مرز نداره.

تبلیغات

2 دیدگاه در رابطه با “بررسی کمپین تبلیغاتی اورال-بی برای خمیردندان پرواکسپرتش
  1. fariba
    دی ۴, ۱۳۹۳ — ۵:۰۸ ق.ظ

    شمام که همش تبلیغ جنس خارجیو میکنید

  2. پرنیان مهر
    دی ۴, ۱۳۹۳ — ۶:۳۳ ق.ظ

    اگر این کمپ یک شرکت کوچک بود ایرادات زیادی از میگرفتید !!
    نه بنر نه صفحه فرود با مطالب و نکات قبلی شما در همین بلاگ هم حتی سازگاری ندارد …
    کمپین های برند ها بهتر نیستند ، ایراد از شون گرفته نمیشه

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز با * علامت‌گذاری شده‌اند.

azar-events

رویدادهای آذر ماه

بازاریابی شبکه‌های اجتماعی - ۲۹ آبان ۱۳۹۵

عضویت در خبرنامه

ایمیل شما برای هیچ منظور دیگری استفاده نخواهد شد !