1837_151

بررسی کمپین تبلیغاتی «جشنواره فروش پکیج‌های بوش»

بررسی نمونه‌های موردی - نویسنده : رامین جابری - ۱۳ دی ۱۳۹۳

شرکت ناب تجارت پویا، یکی از واردکنندگان رسمی شرکت بوش است که فقط تولیدات گرمایشی، سرمایشی و پکیج‌های این برند را وارد به بازار داخل کشور ما می‌کند. فصل زمستان بهانه خوبی برای شرکت ناب تجارت پویا بود تا کمپینی برای فروش محصولات گرمایشی‌اش راه اندازی کرده و با یک پیشنهاد ویژه، مخاطبان را به خود جذب کند.

 

یکی از نقاط قوت این کمپین تبلیغاتی، صفحه فرود آن است و با اینکه کاربر پس از کلیک روی بنر تبلیغاتی وارد صفحه اول وب‌سایت تجارت پویا می‌شود، ولی یک کادر پاپ-آپ مانند دوباره پیشنهاد را به کاربر عنوان می‌کند. از طرفی هم در بنر و هم در صفحه فرود این کمپین، پیشنهاد به صورت یکسان بوده و می‌توان گفت اصول بهره‌وری از محتوا به درستی رعایت شده است.

 

در ادامه یکی از بنر و صفحه فرود این کمپین تبلیغاتی قابل مشاهده است :

00901905

Untitled12

فراموش نکنید که محصولات بسیاری در دنیای تجارت هستند که در بعضی از بازه‌های زمانی سال، بهتر به فروش رسیده و مطمئنا برای تبلیغ چنین کالاهایی باید از بازه‌های زمانی مناسبشان نهایت استفاده را ببرید.

برچسب ها : , , ,

start campaign

کسب‌وکار خود را رشد دهید...

راه‌کارهای ای‎نتورک برای رشد کسب‌وکار شما

بیشتر بدانید

رامین جابری

من از دوره نوجوانی به حوزه تولید محتوا علاقمند شدم و با روی کار اومدن رسانه‌های اجتماعی، تصمیم گرفتم به صورت جدی در زمینه تولید محتوا در این رسانه‌ها، به فعالیت بپردازم. به شدت به مد، موسیقی بین ‌المللی، آشپزی مدرن و بازی‌های ویدئویی علاقه دارم و زمان فراغتم هم صرف همین موارد می‌کنم.

تبلیغات

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز با * علامت‌گذاری شده‌اند.

supermarket

سرنخ‌هایی که رشد هایپرکا را میسر کردند

بررسی نمونه‌های موردی - ۱۶ آذر ۱۳۹۵

عضویت در خبرنامه

ایمیل شما برای هیچ منظور دیگری استفاده نخواهد شد !