ham3

بررسی کمپین تبلیغاتی «جمعه‌های رویایی» از همراه اول

بررسی نمونه‌های موردی - نویسنده : رامین جابری - ۲۱ آبان ۱۳۹۳

اپاراتور‌های سراسر دنیا، همیشه برای افزایش محبوبیت خود و همچنین جذب مخاطب بیشتر، کمپین‌های تبلیغاتی بسیاری راه‌اندازی کرده‌اند. اپراتورهای ما هم کم و بیش توانسته اند به اهمیت این کمپین‌های تبلیغاتی پی‌برده و کمپین‌های متنوعی راه‌اندازی کنند. مدتی است اپراتور همراه اول هم کمپینی به نام «جمعه‌های رویایی» به راه انداخته و مخاطب هدفش افرادی هستند که سیم‌کارت دانشجو دارند و معمولا در جمعه‌ها حجم مکالماتشان افزایش پیدا می‌کند.

 

البته قصد ما نقد کمپین همراه اول نیست و می‌خواهیم ببینیم که چه قدر همراه اول روی اصول یک کمپین آنلاین تمرکز کرده است.

 

بزرگترین ایراد بنر این کمپین، نبودن Call-to-Action در آن است. Call-to-Action مخاطب را تشویق می‌کند تا وارد صفحه Landing Page یا همان صفحه فرود شده و از موضوع اصلی کمپین مطلع گردد.

 

6284

مدت زمان میان فریم‌های بنر به خوبی تعیین شده و مخاطب می‌تواند با دیدن محتوا روی بنر در جریان کمپین قرار گیرد.

استفاده از صفحه فرود یکی دیگر از نقاط قدرت این کمپین است که امروزه در بیشتر کمپین‌های ایرانی و خارجی موفق، این مورد را شاهد هستیم.

 

برچسب ها : , ,

start campaign

کسب‌وکار خود را رشد دهید...

راه‌کارهای ای‎نتورک برای رشد کسب‌وکار شما

بیشتر بدانید

رامین جابری

من از دوره نوجوانی به حوزه تولید محتوا علاقمند شدم و با روی کار اومدن رسانه‌های اجتماعی، تصمیم گرفتم به صورت جدی در زمینه تولید محتوا در این رسانه‌ها، به فعالیت بپردازم. به شدت به مد، موسیقی بین ‌المللی، آشپزی مدرن و بازی‌های ویدئویی علاقه دارم و زمان فراغتم هم صرف همین موارد می‌کنم.

تبلیغات

یک دیدگاه در رابطه با “بررسی کمپین تبلیغاتی «جمعه‌های رویایی» از همراه اول
  1. Hsanjari
    آبان ۲۲, ۱۳۹۳ — ۶:۴۲ ق.ظ

    با سلام
    مطالبی را که مینویسید بسیار خوب و اموزنده است و من انهارا بطور مرتب مطالعه میکنم. با تشکر سنجری

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز با * علامت‌گذاری شده‌اند.

azar-events

رویدادهای آذر ماه

بازاریابی شبکه‌های اجتماعی - ۲۹ آبان ۱۳۹۵

عضویت در خبرنامه

ایمیل شما برای هیچ منظور دیگری استفاده نخواهد شد !