3

بررسی کمپین تبلیغاتی یک خرده فروش محصولات چند رسانه‌ای در ایران

بررسی نمونه‌های موردی - نویسنده : علیرضا حسینی - ۱۳ اسفند ۱۳۹۳

کسب‌وکارهای آنلاینی که در زمینه فروش محصولات چند رسانه‌ای به فعالیت می‌پردازند، مدت طولانی‌ای است که در ایران مورد توجه افرادی که می‌خواهند کسب‌وکار خود را داشته باشند، قرار گرفته‌اند و در حال حاضر تعداد بسیاری از آنها مشغول به فعالیت هستند. MNDL هم یکی از وب‌سایت‎‌هایی است که در این زمینه به فعالیت پرداخته و بیشتر روی عرضه برنامه‌های مستند تمرکز دارد. اخیرا این وب‌سایت با یک بودجه بسیار محدود کمپینی آغاز کرده که در ادامه نگاهی به آن خواهیم انداخت:

 

MNDL در درجه اول تصمیم داشت به برندسازی بپردازد و به همین منظور تصمیم گرفت از یک سیستم PPC استفاده کند. بودجه محدود این وب‌سایت سبب شد که تصمیم بگیرند از هدفمندی‌ها استفاده کنند.

 

یکی از KPI های کمین MNDL این بود که بتواند عضو جدید بگیرد و در کنارش برندینگش را انجام دهد. جالب اینجاست که در این کمپین، بیش از هزار کلیک دریافت کرد و توانست ۹ عضو جدید بدست آورد. با توجه به مشکلات موجود در طراحی این وب‌سایت، می‌توان گفت که مورد دیگری هم سبب این موفقیت نسبی شده.

 

یکی از این موارد، طراحی به نسبت مناسب بنرهای تبلیغاتی MNDL به حساب می‌آید. در ادامه می‌توانید این بنر را مشاهده کنید:

 

41953840547715069827(1)

برچسب ها : ,

start campaign

کسب‌وکار خود را رشد دهید...

راه‌کارهای ای‎نتورک برای رشد کسب‌وکار شما

بیشتر بدانید

تبلیغات

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز با * علامت‌گذاری شده‌اند.

azar-events

رویدادهای آذر ماه

بازاریابی شبکه‌های اجتماعی - ۲۹ آبان ۱۳۹۵

عضویت در خبرنامه

ایمیل شما برای هیچ منظور دیگری استفاده نخواهد شد !