image

بررسی کمپین تبلیغات کلیکی یک تولید کننده لوازم آشپزخانه

بررسی نمونه‌های موردی - نویسنده : رامین جابری - ۲۷ مهر ۱۳۹۴

چه نوع کمپانی‌ای: این کمپانی در زمینه تولید لوازم جانبی آشپزخانه به فعالیت می‌پردازد و به خاطر میز‌های فرانسوی خود به شدت مورد توجه عموم مردم آمریکا قرار گرفته.

 

چرا تبلیغات کلیکی: این کمپانی در اولین گام برای تبلیغات خود، سراغ روش کلیکی رفته بود و با وجود نداشتن اطلاعاتی در مورد این روش موثر، بازخورد نسبتا قابل قبولی را دریافت کرده بود. اما پس از مدتی تصمیم گرفت که کمپین‌های خود را کاملا به دست یک کمپانی مدیریت تبلیغات کلیکی بسپارد.

 

چگونه تغییر صورت گرفت: با یک استراتژی به جا، وضعیت مدیریت تبلیغات کلیکی این کمپانی بهبود پیدا کرد و توانست با هزینه نسبتا کمتری، بازگشت سرمایه قابل قبولی را داشته باشد. در این راستا موارد زیر صورت گرفت:

 

  • – هدفمندی‌های مناسبی برای این کمپین انتخاب شدند که باعث شد، وضعیت بهتری برای این کمپین ایجاد شود.
  • – بودجه کمپین بسیار حساب شده و به درستی مدیریت شد.
  • – همه فاکتورهای تعیین کننده در موفقیت کمپین همواره آنالیز می‌شدند.

 

نتیجه حاصل شده: جالب اینجاست که کمپانی عنوان شده، پس از واگذاری مدیریت کمپین‌های تبلیغات کلیکی، بیشتر روی سیستم ارتباط با مشتری خود کار کرد.

 

موفقیت در تبلیغات کلیکی در حدی چشمگیر بود که پس از یک سال به آمارهای زیر دست پیدا کردند.

 

image

 

برچسب ها :

start campaign

کسب‌وکار خود را رشد دهید...

راه‌کارهای ای‎نتورک برای رشد کسب‌وکار شما

بیشتر بدانید

رامین جابری

من از دوره نوجوانی به حوزه تولید محتوا علاقمند شدم و با روی کار اومدن رسانه‌های اجتماعی، تصمیم گرفتم به صورت جدی در زمینه تولید محتوا در این رسانه‌ها، به فعالیت بپردازم. به شدت به مد، موسیقی بین ‌المللی، آشپزی مدرن و بازی‌های ویدئویی علاقه دارم و زمان فراغتم هم صرف همین موارد می‌کنم.

تبلیغات

4 دیدگاه در رابطه با “بررسی کمپین تبلیغات کلیکی یک تولید کننده لوازم آشپزخانه
  1. اروند سیستم
    مهر ۲۷, ۱۳۹۴ — ۴:۳۳ ب.ظ

    اینقدر از این سیستم های کلیکی تعریف میشه که منم کم کم دارم مجاب میشم تا در اولین قدم برای بازاریابی استارتاپ جدیدم، از این سیستم ها استفاده کنم.

    • امی جمالیان
      دی ۵, ۱۳۹۴ — ۶:۱۵ ق.ظ

      دنیای تبلیغات برای همه جا داره و همه می‌تونن از این محیط و از این فرصت استفاده کنن. البته زمان هم المان خیلی مهمی در تبلیغات هست.

  2. سایت نیازمندی کارا نیاز
    آبان ۱۲, ۱۳۹۴ — ۱۱:۵۸ ب.ظ

    یکی از طرفداران مطالب بلاگ اد هستم و در گسترش کسب و کار سایت خود خیلی چیزها از این سایت خلاق و بروز یاد گرفتم.

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز با * علامت‌گذاری شده‌اند.

azar-events

رویدادهای آذر ماه

بازاریابی شبکه‌های اجتماعی - ۲۹ آبان ۱۳۹۵

عضویت در خبرنامه

ایمیل شما برای هیچ منظور دیگری استفاده نخواهد شد !