لیگ-قهرمانی

بررسی کمپین تبلیغات کلیکی HojiToyz

بررسی نمونه‌های موردی - نویسنده : میلاد صفایی - ۲۱ فروردین ۱۳۹۵

یکی از محصولات حاصل از دنیای سرگرمی که در دهه اخیر به شدت مورد توجه قرار گرفت، فیگورها به حساب می‌آیند. شرکت‌های بزرگی چون DC و Marvel از اولین شرکت‌هایی بودند که فیگور شخصیت‌های مشهورشان را روانه بازار کردند و توانستند درآمد خوبی از این محصولات بدست بیاورند. اخیرا فیگورها در کشور ما مورد توجه قرار گرفتند و HojiToyz یکی از برندهای نوظهوری است که اخیرا فعالیتش را شروع کرده و قصد دارد در حوزه عرضه فیگورهای ساخته شده از شخصیت‌های مشهور دنیای فوتبال کار خود را آغاز کند. این کسب‌وکار برای برندینگ خود یک کمپین تبلیغات کلیکی راه‌اندازی کرده که در ادامه به آن نگاهی اجمالی خواهیم انداخت:

 

کمپین‌های برندینگ بیشتر برای جا انداختن نام یک برند راه‌اندازی می‌شوند؛ ولی از کنار آنها می‌توان به اهداف دیگری هم دست یافت. HojiToyz هم در این کمپبن برندینگ، با گرفتن ایمیل مشتریان بالقوه‌اش، قصد دارد فرآیند ایمیل مارکتینگ را انجام داده و برای اطلاع‌رسانی از آنها بهره ببرد.

shot-20150428-1671-1tbcbsf

 

از سوی دیگر، روزشمار موجود در صفحه اول وب‌سایت HojiToyz کاملا مشخص می‌کند که چه زمانی وب‎‌سایت کاملا راه‌اندازی شده و از سوی دیگر دکمه‌های مختص به رسانه‌های اجتماعی به شدت سبب جذب مخاطب می‌شوند.

 

تا به امروز که مدت کمی از کمپین برندینگ HojiToyz گذشته، حدود ۱۲۵ ایمیل به واسطه این کمپین ثبت شده‌ و همچنان ۸ روز فرصت است تا افراد بیشتری از حضور همچین برندی مطلع شوند. این کسب‌وکار به خوبی توانسته از طریق رسانه‌های اجتماعی و همچنین این کمپین تبلیغاتی، محصولاتش را در ذهن فیگور بازها جا بیاندازد.

برچسب ها : ,

start campaign

کسب‌وکار خود را رشد دهید...

راه‌کارهای ای‎نتورک برای رشد کسب‌وکار شما

بیشتر بدانید

میلاد صفایی

نماینده فروش...

تبلیغات

5 دیدگاه در رابطه با “بررسی کمپین تبلیغات کلیکی HojiToyz
  1. ابوالفضل
    اردیبهشت ۹, ۱۳۹۴ — ۵:۰۳ ق.ظ

    با سلام خسته نباشید خواستم از این طریق ازتون تشکر کنم بابت مطالب مفیدتون

  2. فید بک : بررسی کمپین تبلیغات کلیکی HojiToyz | پرتال روزنه نور

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز با * علامت‌گذاری شده‌اند.

azar-events

رویدادهای آذر ماه

بازاریابی شبکه‌های اجتماعی - ۲۹ آبان ۱۳۹۵

عضویت در خبرنامه

ایمیل شما برای هیچ منظور دیگری استفاده نخواهد شد !