parseh123

بررسی کمپین نمایش بنر موسسه آموزش عالی پارسه

بررسی نمونه‌های موردی - نویسنده : رامین جابری - ۲۶ آذر ۱۳۹۳

پارسه یکی از موسسی‌های آموزش عالی است که در حوزه برنامه‌ریزی تحصیلی و ارائه خدمات آموزشی به خصوص برای مقطع کارشناسی ارشد به فعالیت می‌پردازد و توانسته با روش‌های آفلاین به برندسازی پرداخته و به یکی از مطرح‌ترین موسسات در این زمینه تبدیل گردد. این موسسه اخیرا کمپین‌های آنلاینی هم راه‌اندازی کرده که اکثرا در قالب نمایش بنر هستند که در ادامه نگاهی اجمالی به آخرین کمپین پارسه خواهیم انداخت:

 

پارسه در این کمپین نمایش بنر به خوبی از رنگ‌های سازمانی خود برای طراحی‌هایش بهره برده، ولی از طرفی سرعت نمایش فریم‌ها به درستی تعیین نشده‌اند. از طرفی پارسه می‌توانست بسته به هدفش، با استفاده از یک صفحه فرود مناسب به مخاطبانش مشاوره رایگان داده و حتی با استفاده از آوردن پیشنهادات ویژه و شماره تلفنش، مخاطبانش را به برقراری تماس تلفنی تشویق کند.

 

در کل پارسه می‌تواند با رعایت اصول طراحی و ایجاد کمپین‌های تبلیغاتی و تعیین هدف برای آنها نتایج بسیار خوبی از تبلیغات آنلاین دریافت کند.

 

00901894

برچسب ها : , , ,

start campaign

کسب‌وکار خود را رشد دهید...

راه‌کارهای ای‎نتورک برای رشد کسب‌وکار شما

بیشتر بدانید

رامین جابری

من از دوره نوجوانی به حوزه تولید محتوا علاقمند شدم و با روی کار اومدن رسانه‌های اجتماعی، تصمیم گرفتم به صورت جدی در زمینه تولید محتوا در این رسانه‌ها، به فعالیت بپردازم. به شدت به مد، موسیقی بین ‌المللی، آشپزی مدرن و بازی‌های ویدئویی علاقه دارم و زمان فراغتم هم صرف همین موارد می‌کنم.

تبلیغات

یک دیدگاه در رابطه با “بررسی کمپین نمایش بنر موسسه آموزش عالی پارسه
  1. سحر رضوی
    شهریور ۱۰, ۱۳۹۴ — ۸:۲۵ ب.ظ

    بنظر منم خیلی افت فریم داره و مخاطب اینو دوست نداره.

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز با * علامت‌گذاری شده‌اند.

azar-events

رویدادهای آذر ماه

بازاریابی شبکه‌های اجتماعی - ۲۹ آبان ۱۳۹۵

عضویت در خبرنامه

ایمیل شما برای هیچ منظور دیگری استفاده نخواهد شد !