2c8b255fa55b5539568309fa71321b15

بررسی یک کمپین با هدفمندی جغرافیایی از شرکت مزدا بریتانیا

بررسی نمونه‌های موردی - نویسنده : علیرضا حسینی - ۱۵ فروردین ۱۳۹۴

مزدا یکی از خودروسازهای مشهور ژاپنی است که از شرکای کمپانی فورد به حساب می‌آید و بازاریابان اروپایی این کمپانی بزرگ همیشه روی فضای آنلاین حساب خاصی باز کرده‌اند و در طی ده سال گذشته توانسته‌اند کمپین‌های موفقی را از خود به جای بگذارند. اخیرا مزدا یک کمپین PPC با هدفمندی جغرافیایی در بریتانیا راه‌اندازی کرده که در ادامه نگاهی اجمالی به آن خواهیم انداخت:

 

چالش: تحلیل‌گران شرکت مزدا در بریتانیا متوجه می‌شوند که میزان بازدید حضوری از نمایشگاه‌های آنها ۲۳% کاهش یافته است.

 

راه‌حل: آژانس تبلیغات و خلاقیت مرچنتا به مزدا پیشنهاد داد تا برای نمایشگاه‌های خود کمپین‌های PPC با هدفمندی جغرافیایی راه‌اندازی کند و بوسیله این امکان، افراد نزدیک به نمایشگاه‌های واقع در بریتانیا را تشویق کند تا از نمایشگاه بازدید کرده و حتی ماشین مورد علاقه خود را در همان لحظه تست کنند.

از طرفی دیگر مرچنتا تصمیم گرفت برای کمپین هر نمایشگاه، ماشین‌هایی را در بنرهایشان قرار دهد که در آن نمایشگاه‌ها موجود باشند.

 

نتایج:

  • یکی از هر ۵ مشتری مزدا بریتانیا، از طریق تبلیغات آنلاین جذب شده بودند.
  • کمپین آنلاین راه‌اندازی شده توسط مرچنتا نسبت به تبلیغات آفلاین مزدا، ۹ برابر بیشتر تاثیرگذار بود.
  • به میزان ۵۳%، بازدید از وب‌سایت مزدا بریتانیا افزایش یافت.

برچسب ها : , , ,

start campaign

کسب‌وکار خود را رشد دهید...

راه‌کارهای ای‎نتورک برای رشد کسب‌وکار شما

بیشتر بدانید

تبلیغات

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز با * علامت‌گذاری شده‌اند.

supermarket

سرنخ‌هایی که رشد هایپرکا را میسر کردند

بررسی نمونه‌های موردی - ۱۶ آذر ۱۳۹۵

عضویت در خبرنامه

ایمیل شما برای هیچ منظور دیگری استفاده نخواهد شد !