70711818511318956712

بررسی یک کمپین با هدف افزایش تماس تلفنی از موسسه «دانش پژوهان»

بررسی نمونه‌های موردی - نویسنده : میلاد صفایی - ۲۷ دی ۱۳۹۳

«دانش پژوهان» یکی از موسساتی است که با دانشگاه پیام نور همکاری می‌کند و دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد، به صورت فراگیر می‌توانند بدون کنکور وارد این دوره تحصیلی مورد نظر خود شده و مدرک خود را پس از پاس کردن واحدهای درسی از پیش تعیین شده دریافت کنند. اخیرا این موسسه کمپین تبلیغاتی‌ای با هدف افزایش تماس تلفنی راه‌اندازی کرده و توانسته نتایج بسیار خوبی را دریافت کند.

 

موسسه «دانش پژوهان» پس از راه‌اندازی کمپینش، روزی حدود ۲۰ تا ۲۵ تماس تلفنی از طریق کمپین PPC خود داشته، که این عدد واقعا برای یک کمپین با بودجه متوسط، بسیار خوب به حساب می‌آید.

 

یکی از دلایلی که این کمپین توانسته به چنین موفقیتی برسد، بهره‌وری از یک صفحه فرود مناسب است. در صفحه فرودی که توسط موسسه «دانش‌پژوهان» طراحی شده، در دو کادر نزدیک به هم شماره تلفن این موسسه به صورت مشخصی قرار گرفته که به راحتی هر دو آنها در دید مخاطب قرار گرفته و در ذهن فرد تاثیر می‌گذارند.

Untitled1

چنین نتایجی، نشان دهنده این است که آگهی‌دهندگان باید روی هدفشان بیشتری تمرکز کرده و دقیقا سراغ آن موردی بروند که برای آنها بیشترین اهمیت را داشته و می‌تواند انتظارشان از کمپین را برآورده کند.

 

برچسب ها : ,

start campaign

کسب‌وکار خود را رشد دهید...

راه‌کارهای ای‎نتورک برای رشد کسب‌وکار شما

بیشتر بدانید

میلاد صفایی

نماینده فروش...

تبلیغات

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز با * علامت‌گذاری شده‌اند.

supermarket

سرنخ‌هایی که رشد هایپرکا را میسر کردند

بررسی نمونه‌های موردی - ۱۶ آذر ۱۳۹۵

عضویت در خبرنامه

ایمیل شما برای هیچ منظور دیگری استفاده نخواهد شد !