88553161707943131558

بررسی یک کمپین تبلیغاتی با هدف دریافت تماس تلفنی از «رایانه کلینیک»

بررسی نمونه‌های موردی - نویسنده : نیما مبارکی - ۱۵ دی ۱۳۹۳

برقراری تماس تلفنی، یکی از اهداف کمپین‌های تبلیغاتی است که خیلی از کسب‌وکار ها به دنبال آن بوده و فقط می‌خواهند در اتمام کمپینشان مشخص شود که تعداد تماس‌های تلفنی آنها افزایش یافته است. «رایانه کلینیک» یکی از کسب‌وکارهایی است که کلا با تماس تلفنی سروکار داشته و کمپینش دقیقا با هدف ذکر شده راه اندازی شده است. کار اصلی این کسب‌وکار رفع مشکلات کامپیوتری است و هر کسی می‌تواند از طریق تماس تلفنی مشکلش را با تیمشان، در میان بگذارد.

 

«رایانه کلینیک» برای ردیابی صحیح ترافیکش از کدهای UTM بهره برده و می‌توان گفت بهره‌وری از این کدها به هر آگهی‌دهنده‌ای کمک می‌کند تا متوجه شود تبلیغاتش چه قدر تاثیرگذار بوده‌اند. از طرفی در طراحی بنرهای خود دقیقا به سمت هدفش رفته و شماره تماس با متخصصانشان را ذکر کرده است.

 

این آگهی‌دهنده می‌توانست به جای استفاده از صفحه اول وب‌سایتش به عنوان صفحه فرود، یک صفحه بسیار مناسب با هدف برقراری تماس طراحی کرده و آن را به جای صفحه فرودش قرار دهد. زیرا چنین صفحاتی می‌توانند بیشتر روی مخاطب تاثیر گذاشته و آگهی‌دهنده را زودتر به هدفشان که برقراری تماس تلفنی است برساند.

 

همیشه درنظر داشته باشید که باید با توجه به هدف کمپین تبلیغاتی خود، هم بنر و همچنین صفحه فرود مناسبی طراحی کنید تا نتایج مطلوب برای شما حاصل گردد.

برچسب ها : , ,

start campaign

کسب‌وکار خود را رشد دهید...

راه‌کارهای ای‎نتورک برای رشد کسب‌وکار شما

بیشتر بدانید

نیما مبارکی

من مدیر بخش ارتباط با مشتری ای‎نتورک هستم و به طراحی و آنالیز کمپین‎های تبلیغاتی آنلاین علاقمندم. از زمان ورودم به ای‎نتورک، خیلی بیشتر فضای آنلاین رو شناختم و متوجه شدم که می‎تونم برای رشد و پیشرفت در این زمینه وقت بذارم. در وقت‎های آزادم سریال تماشا می‎کنم و موسیقی همیشه نقش مهمی در زندگیم داشته.

تبلیغات

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز با * علامت‌گذاری شده‌اند.

supermarket

سرنخ‌هایی که رشد هایپرکا را میسر کردند

بررسی نمونه‌های موردی - ۱۶ آذر ۱۳۹۵

عضویت در خبرنامه

ایمیل شما برای هیچ منظور دیگری استفاده نخواهد شد !