blogad

بررسی یک کمپین تبلیغاتی نمایش بنر از بیمارستان چشم‌پزشکی نور

بررسی نمونه‌های موردی - نویسنده : حسین موسوی - ۱۱ بهمن ۱۳۹۳

همان طور که می‌دانید، مدت طولانی‌ای نیست که تبلیغات آنلاین در کشور ما مورد توجه کسب‌وکارهای آنلاین و آنهایی که فروش حضوری دارند قرار گرفته و همچنان به زمان بیشتری نیاز داریم تا بتوانیم از اهمیت این روش‌های تبلیغاتی بیشتر آگاهی پیدا کنیم. پزشکی یکی از حوزه‌هایی است که می‌تواند در فضای آنلاین هم مخاطبش را پیدا کند؛ زیرا هر انسانی ممکن است به خاطر رسیدگی به سلامتیش، احساس کند که باید به یک مرکز ارائه خدمات پزشکی مراجعه کند. اخیرا بیمارستان فوق تخصصی چشم‌پزشکی نور هم به روش‌های بازاریابی آنلاین رو آورده و سعی دارد در دنیای آنلاین هم مخاطبانش را بیابد. در ادامه این مطلب نگاهی به یکی از کمپین‌های تبلیغاتی این بیمارستان می‌اندازیم و نکات مثبت و منفی آن را بررسی خواهیم کرد:

 

نکات منفی: این کمپین تبلیغاتی که به چشم‌پزشکی نور تعلق دارد، در قالب تبلیغات نمایش بنر بوده ولی در آن دو ایراد چشمگیر وجود دارد که امروزه این دو ایراد را در خیلی از کمپین‌های تبلیغاتی می‌بینیم.

 

یکی از این دو ایراد، بهره نبردن از کدهای UTM است که بدون آنها امکان ردیابی ترافیک وجود نخواهد داشت. از طرفی ایراد دیگری وجود دارد که در نتایج حاصل از این کمپین تبلیغاتی تاثیر مستقیم خواهد گذاشت. در صفحه فرود این کمپین که در بنر آن، بیشتر به وقت‌گیری آنلاین پافشاری شده، حرفی از چگونه وقت‌گیری نیست و با کلیک بر بنر این بیمارستان با صفحه زیر مواجه خواهید شد.

land

در صورتی که چشم‌پزشکی نور می‌توانست به جای این صفحه فرود، محتوایی در رابطه با چگونگی وقت‌گیری آنلاین به عنوان صفحه فرودش برآورد کند.

 

نکات مثبت: در بنرهای این کمپین تبلیغاتی، به خوبی مشخص است که هدف از حضور در فضای آنلاین چشم‌پزشکی نور چیست. این بنرها خوب طراحی شده و در آنها می‌توانید اصول طراحی را به خوبی احساس و درک کنید.

 00901976

برچسب ها :

start campaign

کسب‌وکار خود را رشد دهید...

راه‌کارهای ای‎نتورک برای رشد کسب‌وکار شما

بیشتر بدانید

حسین موسوی

من از اونجایی که علاقه مند به تجارت، اقتصاد و صنعت تبلیغات و بازاریابی بودم و از طرفی همیشه برنامه نویسی و آی تی رو دوست داشتم در دانشگاه کارشناسی اقتصاد و کارشناسی ارشد مهندسی آی تی خوندم. مدیر بخش ارتباط با مشتریان شبکه تبلیغات هستم و کارهای مورد علاقه ام در اوقات فراغت برنامه نویسی و مطالعه هست.

تبلیغات

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز با * علامت‌گذاری شده‌اند.

supermarket

سرنخ‌هایی که رشد هایپرکا را میسر کردند

بررسی نمونه‌های موردی - ۱۶ آذر ۱۳۹۵

عضویت در خبرنامه

ایمیل شما برای هیچ منظور دیگری استفاده نخواهد شد !