lev_1

بررسی یک کمپین تبلیغاتی که توسط لوفت‌هانزا ایران راه‌اندازی شده

بررسی نمونه‌های موردی - نویسنده : نیما مبارکی - ۱۵ بهمن ۱۳۹۳

لوفت‌هانزا یکی از شرکت‌های هواپیمایی آلمانی است که به واسطه ارائه خدمات متنوع حمل‌ونقل هوایی برای هر قشری از جامعه توانسته بیشترین درآمد از طریق فروش بلیط‌های هواپیما را به خود اختصاص داده و نامش را به عنوان بزرگترین شرکت هواپیمایی دنیا ثبت کند. این شرکت هواپیمایی در ایران هم فعال بوده و توانسته برای خود بازار خوبی ایجاد کند و اخیرا برای افزایش مخاطبین خود یک کمپین نمایش بنر راه‌اندازی کرده که در ادامه نگاهی اجمالی به آن خواهیم انداخت:

 

این کمپین بیشتر با هدف افزایش فروش بلیط‌های مقصد‌های ایالات‌متحده و کانادا راه‌اندازی شده و لوفت‌هانزا پیشهاد ویژه‌ای برای کسانی در این کمپین عنوان کرده تا مخاطبان راحت‌تر جذب گردند. این شرکت هواپیمایی هزینه بلیط‌های این دو مقصد را شکسته و در بنرهای تبلیغاتی خود عنوان کرده که هزینه این بلیط‌ها از ۸۹۸ دلار آغاز می‌شود.

 

لوفت‌هانزا بنرهایش از مزایای دیگری هم صحبت به میان آورده و به مخاطبانش عنوان کرده که می‌توانند به راحتی از درگاه شتاب، هزینه بلیط‌شان را پرداخت کنند و دیگر نیازی نیست به روش‌های دیگر پرداخت رو بیاورند.

 

طراحان بنرهای لوفت‌هانزا از لحاظ تولید محتوا برای این کمپین خوب عمل کرده‌اند، ولی می‌توانستند شعار این شرکت مشهور را به فارسی آورده و بنرها را به گونه‌ای بومی‌سازی کنند.

 

حضور یک شرکت هواپیمایی در فضای آنلاین نشان می‌دهد که با رشد تبلیغات اینترنتی در کشور ما، به نظر می‌آید صاحبان کسب‌وکارها و بزاریابان هم به این موضوع رسیده‌اند که ممکن است با غافل شدن از این فضای مناسب، مخاطبان بسیاری را از دست بدهند.

 

برچسب ها : ,

start campaign

کسب‌وکار خود را رشد دهید...

راه‌کارهای ای‎نتورک برای رشد کسب‌وکار شما

بیشتر بدانید

نیما مبارکی

من مدیر بخش ارتباط با مشتری ای‎نتورک هستم و به طراحی و آنالیز کمپین‎های تبلیغاتی آنلاین علاقمندم. از زمان ورودم به ای‎نتورک، خیلی بیشتر فضای آنلاین رو شناختم و متوجه شدم که می‎تونم برای رشد و پیشرفت در این زمینه وقت بذارم. در وقت‎های آزادم سریال تماشا می‎کنم و موسیقی همیشه نقش مهمی در زندگیم داشته.

تبلیغات

یک دیدگاه در رابطه با “بررسی یک کمپین تبلیغاتی که توسط لوفت‌هانزا ایران راه‌اندازی شده
  1. تك عروس
    بهمن ۱۶, ۱۳۹۳ — ۹:۲۴ ق.ظ

    ای کاش عکس بنر رو هم برامون می گذاشتین 🙂

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز با * علامت‌گذاری شده‌اند.

supermarket

سرنخ‌هایی که رشد هایپرکا را میسر کردند

بررسی نمونه‌های موردی - ۱۶ آذر ۱۳۹۵

عضویت در خبرنامه

ایمیل شما برای هیچ منظور دیگری استفاده نخواهد شد !