hplscreem2

بررسی کمپین تبلیغات کلیکی gsk برای اطلاع‌رسانی در مورد یک رویداد

بررسی نمونه‌های موردی - نویسنده : میلاد صفایی - ۱۶ خرداد ۱۳۹۴

بی‌شک برند gsk را روی خمیردندان سنسوداین دیده‌اید؛ این شرکت در سال ۲۰۰۰ با هدف بهبود وضعیت بهداشت به عنوان یک شرکت دارویی راه‌اندازی شد. gsk به سرعت توانست به یکی از مهمترین شرکت‌های دارویی بریتانیا تبدیل شده و همچنین به عنوان یک شرکت بین‌مللی مطرح گردد. در ادامه یکی از کمپین‌های تبلیغات کلیکی gsk را بررسی می‌کنیم که در آن روی یکی از رویداد‌های رسانه‌ای خود تمرکز کرده است.

 

brownlee

چالش: gsk از جانی و الیستر براونلی که دو برنده مدال المپیک در رشته دو هستند، خواسته بود که برای ارتباط با طرفدارانشان به Google Hangout آمده و پاسخگوی سوالات آنها باشند. اما مشکل اینجا بود که gsk نمی‌دانست چگونه باید طرفداران این دو برادر را به Hangout بکشاند.

 

راه حل: آژانس تبلیغاتی Stickyeyes به gsk پیشنهاد داد تا از طریق تبلیغات کلیکی افراد مورد نظرش را به این رویداد بکشاند و در هدفمندی‌های خود افرادی را نشانه‌گیری کند که به موضوعاتی چون سبک‌زندگی و ورزش علاقه داشته باشند.

 

نتایج: در کمال ناباوری، ۲۳۰۰ نفر برای سوال پرسیدن از برادران براونلی آنلاین شدند و چندین وبلاگ‌نویس از gsk به صورت همزمان سوالات جالب را در دیگر حساب‌های کاربری gsk به اشتراک گذاشتند و سبب درگیری بیش از ۱۰ هزار نفر شدند.

برچسب ها : ,

start campaign

کسب‌وکار خود را رشد دهید...

راه‌کارهای ای‎نتورک برای رشد کسب‌وکار شما

بیشتر بدانید

میلاد صفایی

نماینده فروش...

تبلیغات

یک دیدگاه در رابطه با “بررسی کمپین تبلیغات کلیکی gsk برای اطلاع‌رسانی در مورد یک رویداد
  1. محسن
    خرداد ۱۷, ۱۳۹۴ — ۱۱:۰۷ ق.ظ

    بسیار جالب و زیرکانه بود
    میشه از این ترفند یا به عبارتی , راه حل در پیشبرد پروژه های فارسی هم استفاده کرد

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز با * علامت‌گذاری شده‌اند.

azar-events

رویدادهای آذر ماه

بازاریابی شبکه‌های اجتماعی - ۲۹ آبان ۱۳۹۵

عضویت در خبرنامه

ایمیل شما برای هیچ منظور دیگری استفاده نخواهد شد !