S34UR1NJyECAa_uHAAEnyqTC6AM80

بررسی یک کمپین تبلیغات کلیکی سه ماهه برای یک برند لوکس

بررسی نمونه‌های موردی - نویسنده : حسین موسوی - ۲۱ بهمن ۱۳۹۳

از زمان روی کار آمدن تبلیغات آنلاین و همچنین شیوه‌های متنوع بازاریابی آنلاین، خیلی از برندهایی که در زمینه تولید و عرضه کالای لوکس به فعالیت می‌پرداختند، به این راهکارها رو آورده‌اند. از این رو تصمیم گرفتیم در این مطلب روی یک کمپین تبلیغاتی لوکس کرده و کلیت آن را با شما به اشتراک بگذاریم:

 
اهداف این برند در تبلیغات PPC:

این تیم که در زمینه عرضه کالای لوکس به فعالیت می‌پردازد، قبلا کمپین‌های نمایش بنر و PPC بسیاری راه‌اندازی کرده بود. ولی در این کمپین‌ها یک سری مشکلات اساسی مشهود بودند و به همین دلیل خود این فروشگاه آنلاین تصمیم گرفت تا روی بهینه سازی کمپین‌های کلیکی بعدی خو تمرکز کند. هدف اصلی از بهینه‌سازی کمپین‌هایش این بود که درآمدش افزایش یافته و از طرفی بازگشت درآمد از تبلیغاتش افزایش یابد.

 

تکنیک‌های بهینه‌سازی:

  • راه‌اندازی چندین کمپین موازی با هدفمندی‌های متفاوت.
  • بهینه‌سازی بودجه با استفاده از انتخاب صحیح هدفمندی‌های مناسب آنها.
  • بهره‌وری از امکان هدفمندی بر اساس سیستم عامل (تمرکز روی سیستم عامل‌های iOS و OS X)

 

نتایجی که در سه ماه اول این کمپین تبلیغاتی حاصل شدند:

  • دست‌یابی به ۱۷۱ مخاطب که CPL هر کدام برابر با حدود ۲۸ دلار شد.
  • حدود ۵ هزار دلار هزینه صرف این کمپین‌ها شد و در کنارش درآمدی برابر با ۱۶ هزار دلار حاصل گشت.
  • بازگشت سرمایه این کسب‌وکار ۷۲% افزایش یافت.

 

برچسب ها : , ,

start campaign

کسب‌وکار خود را رشد دهید...

راه‌کارهای ای‎نتورک برای رشد کسب‌وکار شما

بیشتر بدانید

حسین موسوی

من از اونجایی که علاقه مند به تجارت، اقتصاد و صنعت تبلیغات و بازاریابی بودم و از طرفی همیشه برنامه نویسی و آی تی رو دوست داشتم در دانشگاه کارشناسی اقتصاد و کارشناسی ارشد مهندسی آی تی خوندم. مدیر بخش ارتباط با مشتریان شبکه تبلیغات هستم و کارهای مورد علاقه ام در اوقات فراغت برنامه نویسی و مطالعه هست.

تبلیغات

2 دیدگاه در رابطه با “بررسی یک کمپین تبلیغات کلیکی سه ماهه برای یک برند لوکس
  1. ایرانیان سرور
    بهمن ۲۲, ۱۳۹۳ — ۱۱:۲۳ ق.ظ

    مطلب جالبی بود

  2. تك عروس
    بهمن ۲۳, ۱۳۹۳ — ۸:۴۹ ق.ظ

    جالب بود مرسی
    لطفاً درباره تبلیغات PPC بیشتر توضیح بدید.

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز با * علامت‌گذاری شده‌اند.

azar-events

رویدادهای آذر ماه

بازاریابی شبکه‌های اجتماعی - ۲۹ آبان ۱۳۹۵

عضویت در خبرنامه

ایمیل شما برای هیچ منظور دیگری استفاده نخواهد شد !