Untitled14

بررسی یک کمپین فروش با پیشنهادی ویژه از شیکسون

بررسی نمونه‌های موردی - نویسنده : میلاد صفایی - ۲۵ بهمن ۱۳۹۳

شیکسون یکی از خرده‌فروش‌های آنلاینی است که در حوزه فروش پوشاک و لوازم جانبی آن به فعالیت می‌پردازد و اخیرا توانسته به واسطه وب‌سایت خوب و محصولات مناسبش مطرح شود. این فروشگاه در آغاز کار خود به تبلیغات آنلاین رو آورد و کمپین نمایش بنری را راه‌اندازی کرد که در آن بیشتر روی هدف برندسازی تمرکز داشت. اما اخیرا کمپین جدیدی راه‌اندازی کرده که در آن روی موضوع دیگری تمرکز کرده:

 

این کمپین که با عنوان “پس منظر چی هستی؟” است، بیشتر روی افزایش فروش شیکسون تمرکز دارد و برای اینکه مخاطب بیشتر از پیش تشویق شود تا از محصولات شیکسون خریداری کند، در بنرهای تبلیغاتی‌اش یک مزیتی را عنوان کرده که ممکن است هر کسی را جذب کند؛ به خصوص افرادی که عاشق تکنولوژی و گوشی‌های آی-فون هستند.

 

شیکسون تصمیم دارد قید قرعه به یک نفر از خریدارانش که بین ۲۰ تا ۲۷ بهمن خریدش را به ثبت رسانده، یک گوشی همراه آی‌فون ۶ اهدا کند و به همین منظور بنری با چنین محتوایی طراحی کرده است. البته همچنان صفحه فرود مناسبی در این کمپین دیده نمی‌شود و مخاطبان وارد صفحه اول وب‌سایت می‌شوند. در صورتی که شیکسون می‌توانست بنرهای خود را به صفحه “قرعه‌کشی iPhone 6” متصل کند، تا مخاطبان مستقیما وارد جریان شوند. زیرا در غیر این صورت ممکن است گمراه شده و کلا از سایت شیکسون خارج شوند.

 

00902100

طراحی بنرهای تبلیغاتی این کمپین، بسیار خوب و با رعایت اصول صورت گرفته‌اند. ولی نبود صفحه فرود اختصاصی به خودی خود می‌تواند سبب کاهش کیفیت کمپین تبلیغاتی شود.

برچسب ها : ,

start campaign

کسب‌وکار خود را رشد دهید...

راه‌کارهای ای‎نتورک برای رشد کسب‌وکار شما

بیشتر بدانید

میلاد صفایی

نماینده فروش...

تبلیغات

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز با * علامت‌گذاری شده‌اند.

supermarket

سرنخ‌هایی که رشد هایپرکا را میسر کردند

بررسی نمونه‌های موردی - ۱۶ آذر ۱۳۹۵

عضویت در خبرنامه

ایمیل شما برای هیچ منظور دیگری استفاده نخواهد شد !