Untitled-5-1024x640

بزرگترین اشتباهاتی که آگهی‌دهندگان تبلیغات PPC مرتکب می‌شوند

آنالیز کمپین و ترافیک - نویسنده : حسین موسوی - ۱۸ مرداد ۱۳۹۳

هر کسی، در حین انجام وظیفه خود دچار اشتباه می‌شود؛ ولی بعضی از این اشتباهات می‌توانند میزان زیادی از سرمایه شما را تحت شعاع قرار دهند. تحلیل‌گران تبلیغات PPC معتقدند که غفلت از بهینه سازی نرخ تبدیل (Conversion Rate) یکی از دلایل مرسوم شکست کمپین‌های تبلیغات PPC هستند. حتی در سال ۲۰۱۴، همچنان دیده می‌شود که خیلی از آگهی‌دهندگان از وضعیت نرخ تبدیل آگاهی ندارند و از این رو ما تصمیم گرفتیم تا در این مطلب، اشتباهاتی را عنوان کنیم که باعث کاهش نرخ تبدیل می‌شوند.

-تحلیل‌نکردن وضعیت کلی نرخ تبدیل: فراموش کردن ردیابی نرخ تبدیل و تحلیل نکردن وضعیت آن از اشتباهات شایع آگهی‌دهندگان است. این اشتباه بیشتر توسط افرادی که به تبلیغات آفلاین عادت دارند و در حقیقت تازه به دنیای آنلاین قدم گذاشته اند، رخ می‌دهد. پس بهتر است که خود آگهی‌دهندگان پیگیر این موضوع شوند تا هزینه بیهوده هم صورت نگیرد.

-خطای URL: حتما برای شما هم پیش آمده که با خطای ۴۰۴ روبه‌رو شده باشید. این خطا در تبلیغات cpc هم وجود دارد و در صورتی که URL صفحه فرودتان اشتباه وارد شده باشد، به احتمال زیاد مخاطب شما پس از کلیک بر بنر شما، با خطای ۴۰۴ روبه‌رو گردد.

-فراموش کردن هدفگذاری: شاید باورتان نشود، ولی خیلی از کمپین‌های تبلیغاتی PPC، بدون هدفگذاری راه اندازی می‌شوند؛ و همین موضوع باعث شکست آنها خواهد شد.

برچسب ها : , ,

start campaign

کسب‌وکار خود را رشد دهید...

راه‌کارهای ای‎نتورک برای رشد کسب‌وکار شما

بیشتر بدانید

حسین موسوی

من از اونجایی که علاقه مند به تجارت، اقتصاد و صنعت تبلیغات و بازاریابی بودم و از طرفی همیشه برنامه نویسی و آی تی رو دوست داشتم در دانشگاه کارشناسی اقتصاد و کارشناسی ارشد مهندسی آی تی خوندم. مدیر بخش ارتباط با مشتریان شبکه تبلیغات هستم و کارهای مورد علاقه ام در اوقات فراغت برنامه نویسی و مطالعه هست.

تبلیغات

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز با * علامت‌گذاری شده‌اند.

supermarket

سرنخ‌هایی که رشد هایپرکا را میسر کردند

بررسی نمونه‌های موردی - ۱۶ آذر ۱۳۹۵

عضویت در خبرنامه

ایمیل شما برای هیچ منظور دیگری استفاده نخواهد شد !