unnamed

بزرگ فکر کنید ولی با چیزهای کوچک شروع کنید؛ ۲ نکته اساسی در تولید محتوا

بازاریابی محتوا - نویسنده : علی وارسته - ۱۹ مهر ۱۳۹۳

مشاور محتوا دیوید هوبز (David Hobbs) در جایی گفته: وب سایت های کوچک، اثر بخش تر و مدیریت و کنترل آنها آسان تر از وب سایت های  بزرگ است.
پس چرا بیشتر سایت ها به سمت کوچکتر شدن نمی روند؟
چرا این استراتژی به ندرت برای سایت های بین المللی انتخاب می شود؟
رشد یک وب سایت معمولا ارتباط مستقیمی با معرفی محصولات و خدمات جدید، کمپین های سایت، توسعه دهندگان و همچنین تولید محتوا بوسیله کاربران آن دارد.
جدای از سایت، وبلاگ های شرکت، پست های تویئتر و شبکه های اجتماعی، مطبوعات شرکت و همچنین ارتباطات ایمیلی باعث می شود تا رودخانه ایی آزاد از جریان محتوا داشته باشیم.
این فراوانی اطلاعات اگر کنترل نشود، به سرعت تبدیل به سیل شده و با موجی از اطلاعات و محتوا باعث غرق شدن مشتریان می گردد.
نکته اصلی این است که چرا ما به این میزان محتوا نیاز داریم؟
به نظر می رسد درک بسیاری از سازمانها از تولید محتوای زیاد به معنی فروش بیشتر،تعامل بیشتر با مشتریان و کمک بیشتر به مشتریان است.
این هدف حاصل نمی شود،مگر اینکه در تولید محتوا به این دو نکته بسیار اساسی، توجهی ویژه داشته باشیم:
۱. پشتیبانی از اهداف کلیدی کسب و کار سازمان
۲. برآوردن نیاز مشتریان
 
هم اکنون زمان آن رسیده تا کل محتوای درون سایت خود را ارزیابی کنید و بررسی نمایید تا چه مقدار این دو نکته در محتوای آنها لحاظ گردیده.

start campaign

کسب‌وکار خود را رشد دهید...

راه‌کارهای ای‎نتورک برای رشد کسب‌وکار شما

بیشتر بدانید

تبلیغات

2 دیدگاه در رابطه با “بزرگ فکر کنید ولی با چیزهای کوچک شروع کنید؛ ۲ نکته اساسی در تولید محتوا
  1. پلی استیشن
    مهر ۱۹, ۱۳۹۳ — ۸:۱۰ ب.ظ

    افرین من هم با کوچک بودن مجموعه و ارائه صد درصدی خدمات بیشتر موافقم تا نارضایتی از مجموعه ای بزرگ.

  2. سكه دات نت
    مهر ۲۴, ۱۳۹۳ — ۸:۰۹ ب.ظ

    سلام افرین بر بلاگ اد به نظر من هم وب سایت باید کوچک و قابل مدیریت باشه

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز با * علامت‌گذاری شده‌اند.

supermarket

سرنخ‌هایی که رشد هایپرکا را میسر کردند

بررسی نمونه‌های موردی - ۱۶ آذر ۱۳۹۵

عضویت در خبرنامه

ایمیل شما برای هیچ منظور دیگری استفاده نخواهد شد !