content-people-01

بنر هایی که مخاطبشان را به واسطه محتوا جذب می کنند

بررسی نمونه‌های موردی - نویسنده : پویان وحیدی - ۲۴ تیر ۱۳۹۳

همان طور که همه ما می دانیم طراحی یک بنر چندان کار آسانی نیست و فردی که به این کار می پردازد باید در این امر ماهر باشد تا بتواند بنری طراحی کند که سبب جذب مخاطب شود. یکی از عوامل مهم در طراحی بنر ها این است که کاربر را تحریک کنید تا روی Call To Action شما کلیک کند. این امر تنها به کمک آنچه که روی بنرتان می نویسید میسر می شود؛ کافی است که به دو نمونه زیر که از دو برند مشهور هستند توجه کنید.

۱. بنری از رستوران زنجیره ای مشهور مک‌دونالد که وقتی با آن مواجه می شوید همبرگری در وسط آن مشاهده می کنید که زیر آن یک Call To Action قرار دارد که روی آن Make It Better نوشته شده است. وقتی روی این CTA کلیک می کنید، داخل بنر تغییرات بسیاری رخ می دهد و شاهد صحنه های بسیار جالبی خواهید بود. این مدل بنر ها برای برند هایی مناسب است که شناخته شده اند و بیشتر قصد دارند برای دیده شدن بیشتر و درگیر کردن مخاطب با این شیوه به تبلیغات بپردازند.

۲. بنر دوم برای یک سازمان حفظ محیط زیست است که به صورت مستقل و بدون وابستگی به عوامل دولت در کشور آمریکا به فعالیت می پردازد. روی این بنر می توانید ببینیند که نوشته شده ، تنها شما می توانید جلو دار آتش سوزی جنگل ها باشید، که خود این جمله می تواند روی مخاطبی که به محیط زیست علاقه دارد تاثیر گذاشته و آن فرد را جذب کند.

جهت درک بیشتر موضوع اهمیت بنر در تبلیغات اینترنتی و همینطور مشاهده نمونه‌های بیشتر دسته طراحی بنر را مشاهده کنید

start campaign

کسب‌وکار خود را رشد دهید...

راه‌کارهای ای‎نتورک برای رشد کسب‌وکار شما

بیشتر بدانید

پویان وحیدی

من به حوزه فناوری اطلاعات علاقه‌مند هست و در زمینه طراحی چندسالی هستش که تجربه دارم و دوست دارم طراحی رو بر اساس اطلاعات علمی و درک صحیح از ساختار و دلیلهای بنیادین رفتار انسان‌ها درپسندیدن یا نپسندیدن یک طرح، پایه‌ریزی کنم.

تبلیغات

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز با * علامت‌گذاری شده‌اند.

azar-events

رویدادهای آذر ماه

بازاریابی شبکه‌های اجتماعی - ۲۹ آبان ۱۳۹۵

عضویت در خبرنامه

ایمیل شما برای هیچ منظور دیگری استفاده نخواهد شد !