alphatest

بنر های خود را تست کنید

آنالیز کمپین و ترافیک - نویسنده : حسین موسوی - ۲۵ تیر ۱۳۹۳

با توجه به نکاتی که تا به امروز در مورد طراحی بنرها عنوان شده‌، شما به راحتی می‌توانید در مدت زمان کمی چندین بنر مناسب (البته با سایز‌های متنوع) برای کمپین تبلیغاتی خود طراحی کنید . پیشنهاد ما به شما این است که برای تبلیغات خود در هر دوره چندین سری بنر متفاوت طراحی کنید. استفاده از طرح های متفاوت و همچنین پیام‌های تبلیغاتی گوناگون در طراحی سری بنرهایتان به شما کمک می‌کند تا به آنچه که برای برند شما مناسب است نزدیک‌تر شوید.

پس از اینکه سری بنرهای خود را طراحی کردید، باید بهترین آنها را انتخاب و سپس به صورت جداگانه هر سری را در کمپینی قرار داده و به مدت یک یا دو هفته بگذارید تا مورد بازدید قرار بگیرند. پس از اتمام دوره زمانی مورد نظرتان برای اینکه متوجه شوید که کدام سری بنرها موثر واقع شده اند، کافیست که میزان click through rates (انحصارا CTR) هر سری بنر را بدست آورده و نمونه موفق را برای ادامه کمپین تبلیغات بنری خود انتخاب کنید.

click through rates

برچسب ها : , ,

start campaign

کسب‌وکار خود را رشد دهید...

راه‌کارهای ای‎نتورک برای رشد کسب‌وکار شما

بیشتر بدانید

حسین موسوی

من از اونجایی که علاقه مند به تجارت، اقتصاد و صنعت تبلیغات و بازاریابی بودم و از طرفی همیشه برنامه نویسی و آی تی رو دوست داشتم در دانشگاه کارشناسی اقتصاد و کارشناسی ارشد مهندسی آی تی خوندم. مدیر بخش ارتباط با مشتریان شبکه تبلیغات هستم و کارهای مورد علاقه ام در اوقات فراغت برنامه نویسی و مطالعه هست.

تبلیغات

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز با * علامت‌گذاری شده‌اند.

supermarket

سرنخ‌هایی که رشد هایپرکا را میسر کردند

بررسی نمونه‌های موردی - ۱۶ آذر ۱۳۹۵

عضویت در خبرنامه

ایمیل شما برای هیچ منظور دیگری استفاده نخواهد شد !