image

بهترین هاى رسانه هاى اجتماعى: در تویئتر آرزویت را بگو

بازاریابی شبکه‌های اجتماعی - نویسنده : رامین جابری - ۱۴ مهر ۱۳۹۳

نام خیریه مشهور Make-A-Wish و کمپین فوق العاده آن در تویئتر را کم و بیش شنیده اید. کمپینى که براى برآورده کردن آرزوى کودکى که به بیمارى لوسمى مبتلا بود آغاز گشت و توانست رویاى این کودک را به حقیقت تبدیل کند. این کودک فقط مى خواست براى یک روز به سوپر قهرمان سانفرانسیسکو تبدیل شود؛ در صورتى که Make-A-Wish آرزوى این پسر رابه یک فعالیت رسانه اى بى نظیر بدل کرد.

 

هشتگ #SFbatkid ، توانست آرزوى این کودک را به حقیقت تبدیل کند و یک نمونه بى نظیر از فعالیت هاى رسانه اى آنلاین را در تاریخ به ثبت برساند. فقط طى یک هفته تعداد زیادى از مقامات سانفرانسیسکو، داوطلبان و کسب و کار هاى مشهور اعلام کردند که مى خواهند در این مسیر، قدم برداشته و آرزوى بچه بتمن را به حقیقت تبدیل کنند.

 

کار به جایى کشید که مقامات تصمیم گرفتند براى یک روز سانفرانسیسکو را از شکل یک شهر درآورده و آن را به زمین بازى بچه بتمن تبدیل کنند. بچه بتمن تعداد زیادى مجرم فرضى را دستگیر کرد و در آخر کلید شهر را به دست شهردار واقعى سافرانسیسکو رساند.

بى شک نمى توان گفت که احساسات باعث موفقیت این کمپین نبوده؛ ولى قدرت رسانه هاى اجتماعى هم در اینجا خودنمایى کرد و نمى توان گفت که بدون تویئتر این رویداد شدنى بود. پس هیچ وقت قدرت هشتگ ها و یک ایده خوب را دست کم نگیرید.

برچسب ها :

start campaign

کسب‌وکار خود را رشد دهید...

راه‌کارهای ای‎نتورک برای رشد کسب‌وکار شما

بیشتر بدانید

رامین جابری

من از دوره نوجوانی به حوزه تولید محتوا علاقمند شدم و با روی کار اومدن رسانه‌های اجتماعی، تصمیم گرفتم به صورت جدی در زمینه تولید محتوا در این رسانه‌ها، به فعالیت بپردازم. به شدت به مد، موسیقی بین ‌المللی، آشپزی مدرن و بازی‌های ویدئویی علاقه دارم و زمان فراغتم هم صرف همین موارد می‌کنم.

تبلیغات

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز با * علامت‌گذاری شده‌اند.

supermarket

سرنخ‌هایی که رشد هایپرکا را میسر کردند

بررسی نمونه‌های موردی - ۱۶ آذر ۱۳۹۵

عضویت در خبرنامه

ایمیل شما برای هیچ منظور دیگری استفاده نخواهد شد !