635072635384340235-custom_flowers

بهترین صفحات فرود: سادگی و زیبایی در صفحه فرود H.Bloom

طراحی صفحه فرود - نویسنده : محمد‌امین مولوی - ۱ اردیبهشت ۱۳۹۴

بعضی اوقات زیبایی و سادگی، می‌توانند عواملی برای جذب مخاطب باشند و معمولا در صفحات فرودی که از این دو عامل استفاده می‌شود، کمتر محتوا مشاهده می‌کنید. H.Bloom یکی از کسب‌وکارهای آنلاینی است که در حوزه ارسال گل‌های تزئینی لوکس به فعالیت پرداخته و معمولا صفحات فرودش در عین سادگی، بسیار زیبا و جذاب هستند و خیلی هوشمندانه سبب ایست مخاطب می‌گردند.

 

در کنار زیبایی و محتوای خلاصه، صفحه فرود H.Bloom برای مخاطب مشخص کرده که با پر کردن فرم روبه‌رویش چه اتفاقی خواهد افتاد و این مهم نشان می‌دهد که طراحان به شدت روی موضوع افزایش نرخ تبدیل و رسیدن به هدف تمرکز کرده‌اند.

 

یکی دیگر از نکات جالب در این صفحه فرود، دکمه فراخوان (Call-to-Action) مربوط به فرم قرار گرفته در سمت چپ صفحه به حساب می‌آید که با یک رنگ مناسب مشخص شده‌است و روی آن دقیقا قرخوانی لازم با فعل (Submit = ارسال) صورت گرفته است.

 

چنین صفحه فرودهایی بیشتر به کار آگهی‌دهندگانی می‌آید که محصولاتشان بیشتر جنبه تزئینی دارند و مخاطبانشان بیشتر دنبال آنچه هستند که زیباتر به نظر می‌آید. در ادامه می‌توانید کل این صفحه فرود را مشاهده کنید:

hbloom-1

برچسب ها : ,

start campaign

کسب‌وکار خود را رشد دهید...

راه‌کارهای ای‎نتورک برای رشد کسب‌وکار شما

بیشتر بدانید

تبلیغات

یک دیدگاه در رابطه با “بهترین صفحات فرود: سادگی و زیبایی در صفحه فرود H.Bloom
  1. rajabpoor.behnam
    اردیبهشت ۲, ۱۳۹۴ — ۶:۵۹ ق.ظ

    سلام.یک مقاله درباره صفحات فرود دارم. در زیر قمستی از آن را می نویسم. اگر تمایل به خرید داشتین ایمیلی بفرستین
    ««««اغلب صفحات فرود بی ثمر خیلی تجویزی و ریاست گونه هستند. آنها بازدیدکنندگان را به مسیرهای متفاوتی می کشانند. بازدیدکننده یک زمان در یک محل است و زمان دیگری به محل دیگر هدایت می شود. این صفحات دائماً سر مشتری داد می زنند.»»»»

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز با * علامت‌گذاری شده‌اند.

supermarket

سرنخ‌هایی که رشد هایپرکا را میسر کردند

بررسی نمونه‌های موردی - ۱۶ آذر ۱۳۹۵

عضویت در خبرنامه

ایمیل شما برای هیچ منظور دیگری استفاده نخواهد شد !