3-conversion-lab

نمونه صفحات فرود: بررسی یک مورد موفق با نرخ تبدیل بالا

طراحی صفحه فرود - نویسنده : محمد عربگری - ۳ تیر ۱۳۹۴

Conversionlab یکی از تیم‌های متخصصی است که فقط در حوزه طراحی صفحات فرود به فعالیت می‌پردازد و تمام هدف آن افزایش میزان نرخ تبدیل (Conversion Rate) صفحات فرود مشتریانش به حساب می‌آید. در ادامه نگاهی به یک نمونه صفحه فرود یکی از کمپین‌های تبلیغاتی خود Conversionlab می‌اندازیم که به اندازه کافی نرخ تبدیل ایجاد می‌کند.

 

در این نمونه صفحه فرود دو المان جالب وجود دارد که به شدت در نرخ تبدیل آن تاثیر می‌گذارند:

 

۱- دکمه فراخوان (Call-to-Action) این صفحه فرود، محتوای بسیار تاثرگذاری با خود به همراه دارد و دقیقا عمل مورد نظر Conversionlab را به مخاطب القا می‌کند.

۲- یکی دیگر از مواردی که برای این صفحه فرود نرخ تبدیل دست‌وپا می‌کند، فرمی است که در ناحیه سمت راست قرار گرفته و سبب می‌شود که مخاطب با دادن اطلاعات خود، ارتباط خود را با Conversionlab آغاز کند.

 

نمونه صفحه فرود

برچسب ها : ,

start campaign

کسب‌وکار خود را رشد دهید...

راه‌کارهای ای‎نتورک برای رشد کسب‌وکار شما

بیشتر بدانید

محمد عربگری

از وقتی با دنیای وب آشنا شدم همیشه به اون دید یک بستر برای کسب دانش، اطلاعات و پیرو این‎دو درآمدزایی رو داشتم. به همین خاطر به بحث تجارت الکترونیک و خدمات تحت وب بسیار علاقه‎مند هستم؛ مدتی هست در حوزه ارتباط با مشتری و همینطور طراحی کمپین‎های تبلیغاتی فعالیت میکنم، در نگاه من تبلیغات یک هنره و هنر هم حد و مرز نداره.

تبلیغات

2 دیدگاه در رابطه با “نمونه صفحات فرود: بررسی یک مورد موفق با نرخ تبدیل بالا
  1. مهدی کارمنی
    تیر ۶, ۱۳۹۴ — ۱۱:۳۹ ق.ظ

    اینکه عکس یک انسان در صفحه فرود باشه را هنوز نمیدانم خوب است یا بد ولی انگار خیلی به این سمت رفتند تا با قرار دادن عکس خودشان در صفحه فرود تعامل بیشتری با کاربر داشته باشند.

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز با * علامت‌گذاری شده‌اند.

azar-events

رویدادهای آذر ماه

بازاریابی شبکه‌های اجتماعی - ۲۹ آبان ۱۳۹۵

عضویت در خبرنامه

ایمیل شما برای هیچ منظور دیگری استفاده نخواهد شد !