lexus-logo-4

بیلبوردهای هوشمند لکسِس که شما را متعجب خواهند کرد

بررسی نمونه‌های موردی - نویسنده : رامین جابری - ۱۷ بهمن ۱۳۹۳

آژانس تبلیغاتی M&C Saatchi، از معدود تیم‌های نوآوری در تبلیغات است که همیشه توانسته مخاطبانش را شگفت‌زده کرده و کمپین‌های بسیار نوینی را در تبلیغات محیطی از خود به جا بگذارد. اخیرا دفتر این شرکت در شهر سیدنی استرالیا، کمپینی جدید برای برند خودروسازی لِکسِس راه‌اندازی کرده که در آن نهایت قدرتش را به نمایش گذاشته و توانسته راهکاری تاثیرگذار برای تبلیغات این برند انتخاب کند.

 

شاید تکنولوژی به کار رفته در بیلبوردهای کمپین جدید برند لِکسِس غیر قابل باور باشد، اما کاری است که از دست M&C Saatchi برآمده. این بیلبوردهای قدرتمند پس از تشخیص یک خودرو، برند، مدل و رنگ آن را شناسایی کرده و بلافاصله رانننده آن را خطاب قرار داده و او را دعوت می‌کنند تا ماشین جدید لِکسِس را امتحان کند.

بلاگ اد، لکسِس تبلیغات محیطی

برای نمونه فرض کنید سوار خودرو هیوندای خود هستید و پس از برخورد با بیلبورد لکسِس متوجه می‌شوید که روی آن نوشته شده که “هی راننده سوناتا مشکی رنگ، هنوز برای تغییر مسیر دیر نشده!”. البته محتوای روی این بیلبوردها متغییر است و به هر کاربری جمله‌ای متفاوت ارائه می‌دهد.

 

این آژانس تبلیغاتی که دفتر اصلی آن در شهر لندن قرار دارد، با عملکرد نوین خود نشان داده که به واسطه تکنولوژی و نوآوری همچنان می‌توان تبلیغات محیطی تاثیرگذارتری را به جای گذاشت.

برچسب ها : , ,

start campaign

کسب‌وکار خود را رشد دهید...

راه‌کارهای ای‎نتورک برای رشد کسب‌وکار شما

بیشتر بدانید

رامین جابری

من از دوره نوجوانی به حوزه تولید محتوا علاقمند شدم و با روی کار اومدن رسانه‌های اجتماعی، تصمیم گرفتم به صورت جدی در زمینه تولید محتوا در این رسانه‌ها، به فعالیت بپردازم. به شدت به مد، موسیقی بین ‌المللی، آشپزی مدرن و بازی‌های ویدئویی علاقه دارم و زمان فراغتم هم صرف همین موارد می‌کنم.

تبلیغات

یک دیدگاه در رابطه با “بیلبوردهای هوشمند لکسِس که شما را متعجب خواهند کرد

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز با * علامت‌گذاری شده‌اند.

azar-events

رویدادهای آذر ماه

بازاریابی شبکه‌های اجتماعی - ۲۹ آبان ۱۳۹۵

عضویت در خبرنامه

ایمیل شما برای هیچ منظور دیگری استفاده نخواهد شد !