5.30.13.WasteMoney

تا چه زمانی سرمایه و انرژی خود را با روش نادرست تبلیغات آنلاین هدر دهیم؟

گوناگون - نویسنده : رامین جابری - ۲۰ مهر ۱۳۹۳

تبلیغات واژه ای که هیچ گاه در بازار رقابتی شرکت ها و سازمان از میان نخواهد رفت و به جرات می توان گفت که تبلیغات از جمله فعالیت های حیاتی شرکت ها برای کسب سهم از بازار بیشتر نسبت به رقبا می باشد.

نکته ی حائز اهمیتی که در تبلیغات این روزها به چشم می خورد، خلاقیت و هوشمندانه عمل کردن می باشد تا شرکت ها بتوانند هر چه بیشتر توجه مخاطبان هدف خود را جذب کنند.

اما سوالی که اینجا پیش می آید این است که چطور می توان در تبلیغات هوشمندانه و خلاقانه عمل کرد؟

بیلبورد، مجله، تلوزیون از جمله کانال های مرسوم در تبلیغات هستند تا جایی که هر جا صحبت از تبلیغات می شود، از این نوع کانال های تبلیغاتی نام برده می شود، اما وقتی بازخورد آنان را از مدیران بازاریابی و تبلیغات جویا می شویم نمی توانند به جرات از آنان دفاع کنند و استفاده از صرفا به دلیل شرایط بازار و فرهنگ تبلیغاتی کشور می باشد حالا سوالی که اینجا پیش می آید تا چه وقتی می بایست این رویه ادامه دهیم؟ چرا نبایست کانال تبلیغاتی دیگری را امتحان کنیم؟ تبلیغات آنلاین، تبلیغاتی که شرکت های بزرگی همچون کوکاکولا، جنرال موتور، فدکس و… سالیانه قسمتی زیادی از بودجه های تبلیغاتی خودشان را به ان اختصاص داده اند.

وقتی از تبلیغات آنلاین مطرح می شود، متاسفانه با باز کردن چند صفحه در رسانه های اجتماعی،‌ نمایش بنر در چند سایت پر بیننده با هزینه های هنگفت خلاصه می شود، در حالی تبلیغات آنلاین را نمی توان در همین چند فعالیت ساده خلاصه کرد تبلیغات آنلاین یکی از کانال های تبلیغاتی می باشد که می تواند در وقت، سرمایه و انرژی بسیار بهینه و کارآمد عمل کند.

یکی از کارهای دشوار در تبلیغات آنلاین مدیریت تبلیغات بنری توسط مدیران بازاریابی در چند وب سایت می باشد، متاسفانه شروع و اتمام کمپین های ماهانه،تعویض بنرها، ارتباط مداوم با مدیران سایت، دریافت آمار و تحلیل مناسب و مفید و مدیریت بودجه از جمله چالش هایی می باشد که مدیران بازاریابی با انان سرو کار دارند و این مشکلات تا جایی پیش می رود که باعث می شود بازخورد مناسبی از تبلیغات انلاین دریافت نشود در حالی که تبلیغات انلاین کلیکی روش مناسبی از تبلیغات در سایت ها می باشد که مدیران بازاریابی را از تمام این دغدغه ها دور می کند و با ارامش خاطر روی داده های بدست آمده از تبلیغات انلاین متمرکز می کند.

یکی از ویژگی های تبلیغات انلاین کلیکی مدیریت بودجه و استراتژی توسط مدیران بازاریابی به صورت مداوم و روزانه می باشد به طوریکه مدیران می توانتد با تکیه بر آمار و تحلیل بدست امده از تبلیغات،‌ بودجه خود را مدیریت کنند و همچنین با توجه به بازخورد دریافت شده از مخاطبان می توانند اثر بخشی تبلیغات خود رابسنجند و در صورت عدم رضایت استراتژی پیام خود را سریع تغییر دهند.

حالا بهتر است کلاه خود را قاضی کنیم که همچنان به روند گذشته ادامه دهیم و بگذاریم بودجه، سرمایه و انرژی خود را با برنامه های کوتاه مدت هدر دهیم یا اینکه با برنامه بلند مدت مناسب درصدد استفاده اصولی و مناسب از کانال های تبلیغاتی و تبلیغات آنلاین باشیم.

برچسب ها : ,

start campaign

کسب‌وکار خود را رشد دهید...

راه‌کارهای ای‎نتورک برای رشد کسب‌وکار شما

بیشتر بدانید

رامین جابری

من از دوره نوجوانی به حوزه تولید محتوا علاقمند شدم و با روی کار اومدن رسانه‌های اجتماعی، تصمیم گرفتم به صورت جدی در زمینه تولید محتوا در این رسانه‌ها، به فعالیت بپردازم. به شدت به مد، موسیقی بین ‌المللی، آشپزی مدرن و بازی‌های ویدئویی علاقه دارم و زمان فراغتم هم صرف همین موارد می‌کنم.

تبلیغات

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز با * علامت‌گذاری شده‌اند.

azar-events

رویدادهای آذر ماه

بازاریابی شبکه‌های اجتماعی - ۲۹ آبان ۱۳۹۵

عضویت در خبرنامه

ایمیل شما برای هیچ منظور دیگری استفاده نخواهد شد !