marketing-experiments-logo

توصیه های مجله Marketing Experiments برای داشتن یک صفحه فرود موثر

طراحی صفحه فرود - نویسنده : پویان وحیدی - ۲۵ تیر ۱۳۹۳

– در هر صفحه فرود، فقط روی یک هدف تمرکز کنید: برای ساخت یک صفحه فرود اول هدف خود را تعریف کرده و سپس محتوایی که شما را به هدفتان نزدیک می کند در صفحه فرود خود قرار دهید.

– برای صفحات فروش بهتر است از یک جدول عمودی در مرکز صفحه استفاده کنید: تجربه نشان داده که برای ارائه پیشنهادات فروش، بهتر است با استفاده از قرار دادن یک جدول در وسط صفحه نظر مخاطب را به خود جلب کنید. زیرا تحقیقات نشان داده که دیگر فرم های نمایش چندان موفق نبوده اند. شما می توانید در سمت راست و یا چپ صفحه، بخش مربوط پشتیبانی خود را بگنجانید.

– جای صحیح نوار منو ها در انتهای صفحه است: فراموش نکنید که نباید نوار منو ها را در سمت چپ و یا راست صفحه فرود خود قرار دهید و بهتر است که آن را یا در پایین صفحه قرار داده و یا آن را به کل فقط از صفحه فرود حذف کنید.

– عناصری که باعث دور شدن ذهن مخاطب از هدف می گردند را حذف کنید: اگر عناصر گرافیکی و تصاویر به کار رفته در صفحه فرود شما باعث سردرگمی مخاطبانتان می گردند، بهتر است آنها را حذف کنید.

– فراموش نکنید که اندازه فاکتور های عناصر بصری خود را به درستی انتخاب کنید: فقط کافی است که کمی در اندازه ها اشتباه کنید تا آنچه که برای صفحه فرود خود انجام داده اید بی نتیجه جلوه کند.

برچسب ها :

start campaign

کسب‌وکار خود را رشد دهید...

راه‌کارهای ای‎نتورک برای رشد کسب‌وکار شما

بیشتر بدانید

پویان وحیدی

من به حوزه فناوری اطلاعات علاقه‌مند هست و در زمینه طراحی چندسالی هستش که تجربه دارم و دوست دارم طراحی رو بر اساس اطلاعات علمی و درک صحیح از ساختار و دلیلهای بنیادین رفتار انسان‌ها درپسندیدن یا نپسندیدن یک طرح، پایه‌ریزی کنم.

تبلیغات

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز با * علامت‌گذاری شده‌اند.

azar-events

رویدادهای آذر ماه

بازاریابی شبکه‌های اجتماعی - ۲۹ آبان ۱۳۹۵

عضویت در خبرنامه

ایمیل شما برای هیچ منظور دیگری استفاده نخواهد شد !