20c2dba

توضیح مزایا، از عوامل افزایش نرخ تبدیل

آنالیز کمپین و ترافیک - نویسنده : حسین موسوی - ۲۵ تیر ۱۳۹۳

در سال ۲۰۰۹ یک شرکت که در زمینه فروش کتاب‌های درسی به فعالیت می‌پردازد، سایت خود را راه اندازی می‌کند و در طول ۱.۵ سال به جایی می‎‌رسد که روزانه ۳۰۰ بازدیدکننده به فروشگاه آنلاینشان مراجعه می‌کنند. این گروه پس از مدتی احساس می‌کنند به یک تحول نیاز دارند تا بتوانند میزان فروش خود را افزایش دهند و به همین منظور به یک متخصص در زمینه محتوا مراجعه می‌کنند.

 

شخص متخصص به این گروه پیشنهاد می‌دهد که در صفحه اول وب‌سایت خود ذکر کنند که چه مزایایی به خریدارانشان ارائه می‌دهند:

– ارسال رایگان

– صد در صد امن

– ثبت سفارش فقط با دو کلیک

– پشتیبانی ۲۴ ساعته

 

فقط یک ربع پس از افزودن این چهار مزیت، تعداد افرادی که به صفحه خرید این وب‌سایت مراجعه کردند، ۱۹۴% افزایش یافت! و این شرکت توانست در انتهای همان سال حدود سی هزار دلار از وب‌سایتش درآمد داشته باشد.

برچسب ها : , ,

start campaign

کسب‌وکار خود را رشد دهید...

راه‌کارهای ای‎نتورک برای رشد کسب‌وکار شما

بیشتر بدانید

حسین موسوی

من از اونجایی که علاقه مند به تجارت، اقتصاد و صنعت تبلیغات و بازاریابی بودم و از طرفی همیشه برنامه نویسی و آی تی رو دوست داشتم در دانشگاه کارشناسی اقتصاد و کارشناسی ارشد مهندسی آی تی خوندم. مدیر بخش ارتباط با مشتریان شبکه تبلیغات هستم و کارهای مورد علاقه ام در اوقات فراغت برنامه نویسی و مطالعه هست.

تبلیغات

یک دیدگاه در رابطه با “توضیح مزایا، از عوامل افزایش نرخ تبدیل

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز با * علامت‌گذاری شده‌اند.

azar-events

رویدادهای آذر ماه

بازاریابی شبکه‌های اجتماعی - ۲۹ آبان ۱۳۹۵

عضویت در خبرنامه

ایمیل شما برای هیچ منظور دیگری استفاده نخواهد شد !