avoid-spamming

تیتر ایمیل، جایی که باید موضوع مورد نظر خود را عنوان کنید

تبلیغات آنلاین - نویسنده : رامین جابری - ۲۰ مرداد ۱۳۹۳

تیتر در یک روزنامه دو کاربرد دارد: توجه را جلب می‌کند و به شما می‌گوید که مطلب راجع به چیست؟ بنابراین مخاطب می‌تواند تصمیم بگیرد که آیا می‌خواهد به خواندن ادامه دهد یا خیر. موضوع یا عنوان ایمیل (Subject) هم دقیقاً چنین کارکردی دارد. بنابراین، از واژه‌های به دقت انتخاب شده و محدود استفاده کنید؛ به گونه‌ای که  گیرنده با یک نگاه بفهمد که ایمیل راجع به چیست.

اگر ایمیل  شما جزوی از یک مجموعه ایمیل‌ مانند پروژۀ گزارش هفتگی است، باید در بخش عنوان، تاریخ نیز داشته باشد. به خاطر داشته باشید که همه سعی می‌کنند تعداد هرزنامه‌هایی (Spam) که دریافت می‌کنند را کاهش دهند. در واقع اگر از یک عنوان مناسب استفاده کنید، شانس این که ایمیل‌تان خوانده شود را افزایش داده‌اید؛ در غیر این صورت ممکن است ایمیل شما به اشتباه به عنوان هرزنامه حذف شود.

همان‌‌ طور که انتشار مطالب یک روزنامه بدون تیتر مضحک است، ایمیل بدون عنوان نیز بی‌معنی است، پس هیچ‌گاه کادر عنوان را خالی نگذارید. ایمیل‌های بدون عنوان معمولاً هرزنامه هستند.

سعی کنید به مخاطب خود در عنوان ایمیل، اطلاعاتی ارائه دهید که اگر در حوزه موضوع ایمیل شما، ایمیل‌های دیگری هم برای فرد ارسال شده بود، به راحتی بتواند ایمیل شما را تشخیص دهد.

برچسب ها : , ,

start campaign

کسب‌وکار خود را رشد دهید...

راه‌کارهای ای‎نتورک برای رشد کسب‌وکار شما

بیشتر بدانید

رامین جابری

من از دوره نوجوانی به حوزه تولید محتوا علاقمند شدم و با روی کار اومدن رسانه‌های اجتماعی، تصمیم گرفتم به صورت جدی در زمینه تولید محتوا در این رسانه‌ها، به فعالیت بپردازم. به شدت به مد، موسیقی بین ‌المللی، آشپزی مدرن و بازی‌های ویدئویی علاقه دارم و زمان فراغتم هم صرف همین موارد می‌کنم.

تبلیغات

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز با * علامت‌گذاری شده‌اند.

azar-events

رویدادهای آذر ماه

بازاریابی شبکه‌های اجتماعی - ۲۹ آبان ۱۳۹۵

عضویت در خبرنامه

ایمیل شما برای هیچ منظور دیگری استفاده نخواهد شد !