image

خلاقیت، هوشمندى و حس شوخ طبعى، همگى در بسته بندى جدید ترایدنت

گوناگون - نویسنده : رامین جابری - ۱۰ آبان ۱۳۹۳

شرکت ترایدنت در سال ١٩۶٠ تاسیس شد و تصمیم گرفت در زمینه تولید آدامس هاى فاقد شکر و رژیمى به فعالیت بپردازد. تریدنت به سرعت توانست به بلوغ رسیده و تولیداتش را به سراسر دنیا صادر کند. سوریه هم یکى از کشور هایى است که ترایدنت در آن توانسته اسم و رسمى به پا کند. اخیرا یکى از بازاریابان این شرکت در سوریه دست به یک کار جالب زده که در ادامه به آن اشاره خواهیم کرد.

 

هانى دوآجین توانسته با ذهن خلاق خود، روى بسته بندى جدید ترایدنت، تغییرى اساسى و البته خلاقانه ایجاد کند. از آنجایى که هدف ترایدنت این است که دندان هاى مخاطبانش را تمیز نگه دارد، در طراحى این بسته بندى هم روى این موضوع تمرکز کرده.

 

در حقیقت بسته بندى جدید ترایدنت، یک لبخند پر از رضایت و خوشحالیست. اما سوال اینجاست که آیا به نظر شما ترایدنت مى تواند به واسطه این بسته بندى به یک کمپین موفق آنلاین برسد یا خیر؟

image

image image

برچسب ها : ,

start campaign

کسب‌وکار خود را رشد دهید...

راه‌کارهای ای‎نتورک برای رشد کسب‌وکار شما

بیشتر بدانید

رامین جابری

من از دوره نوجوانی به حوزه تولید محتوا علاقمند شدم و با روی کار اومدن رسانه‌های اجتماعی، تصمیم گرفتم به صورت جدی در زمینه تولید محتوا در این رسانه‌ها، به فعالیت بپردازم. به شدت به مد، موسیقی بین ‌المللی، آشپزی مدرن و بازی‌های ویدئویی علاقه دارم و زمان فراغتم هم صرف همین موارد می‌کنم.

تبلیغات

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز با * علامت‌گذاری شده‌اند.

azar-events

رویدادهای آذر ماه

بازاریابی شبکه‌های اجتماعی - ۲۹ آبان ۱۳۹۵

عضویت در خبرنامه

ایمیل شما برای هیچ منظور دیگری استفاده نخواهد شد !