image

چرا باید به خوانا بودن بنر تبلیغاتی خود توجه کنید

بررسی نمونه‌های موردی - نویسنده : پویان وحیدی - ۱۳ آذر ۱۳۹۳

یکی از مواردی که همیشه در طراحی لوگو، بنر و صفحه فرود روی آن تاکید داشته ایم، استفاده از فونت نوشتاری‌ای است که کاربر بتواند آن را به راحتی تشخیص داده و بخواند.

برای نمونه به بنر بالا توجه کنید؛ مطمئنا اکثر شما برای خواندن این بنر تبلیغاتی، به مشکل خواهید خورد. بی‌شک خیلی از مخاطبان با برخورد به چنین بنری متوجه محتوای آن نشده و از کلیک بر آن خودداری می‌کنند.

پس سعی کنید همواره به نوشته‌های خود و خوانایی آنها توجه ویژه‌ای داشته باشید.

برچسب ها : , , ,

start campaign

کسب‌وکار خود را رشد دهید...

راه‌کارهای ای‎نتورک برای رشد کسب‌وکار شما

بیشتر بدانید

پویان وحیدی

من به حوزه فناوری اطلاعات علاقه‌مند هست و در زمینه طراحی چندسالی هستش که تجربه دارم و دوست دارم طراحی رو بر اساس اطلاعات علمی و درک صحیح از ساختار و دلیلهای بنیادین رفتار انسان‌ها درپسندیدن یا نپسندیدن یک طرح، پایه‌ریزی کنم.

تبلیغات

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز با * علامت‌گذاری شده‌اند.

azar-events

رویدادهای آذر ماه

بازاریابی شبکه‌های اجتماعی - ۲۹ آبان ۱۳۹۵

عضویت در خبرنامه

ایمیل شما برای هیچ منظور دیگری استفاده نخواهد شد !