81ae342d5d249e908107498250a44b70

خوشحالی دلیلی خوب برای راه‌اندازی یک کمپین Multi Channel

گوناگون - نویسنده : رامین جابری - ۲۴ فروردین ۱۳۹۴

خوشحالی یکی از حس‌هایی است که برای همه خوش‌آیند بوده و همه دوست دارند خوشحال بوده و دیگران را خوشحال کنند. کوکاکولا هم از این قانون ثابت در مورد این حس بی‌نظیر برای کمپین سال نو ۲۰۱۵ خود استفاده کرد و توانست کمپین Multi Channel متفاوتی راه‌اندازی کند که شاید هم در دنیای دیجیتال چندان به خود کوکاکولا مربوط نمی‌شد.

 

این کمپین با یک آگهی تبلیغاتی شروع شد که در آن نشان می‌داد افراد در حال خوشحال کردن هم هستند و یکی از زیباترین صحنه‌های این تبلیغ دختربچه‌ای بود که به مادرش نقاشی‌ای هدیه می‌داد. تمام موضوع همین بود؛ کوکاکولا قصد داشت تا مخاطبانش کاری ساده، زیبا و خوشحال کننده انجام دهند و سبب افزایش شادی شوند.

 

ولی در ادامه کوکاکولا تصمیم گرفت از شعار MakeSomeoneHappy در تبلیغات دیجیتال خود بهره برده و مخاطبانش را تشویق کنند تا با هشتگ همین عبارت لحاظات شاد خود را به اشتراک بگذارند تا خوشحالیشان توسط همه مردم جهان دیده شود.

34a9ba7bf0e1beaebb3b535052e65a03

خود کوکاکولا هم برای شادی مخاطبانش تلاش کرد و تصمیم گرفت ۷۵ هزار دلار برای خرید اسباب‌بازی به خیریه تاتس (برای کودکان بی‌سرپرست) کمک کند. البته میزان زیادی از این هزینه صرف تولید تریلی‌های اسباب‌بازی جذابی شد که برای کریسمس طراحی شده بودند.

Coca-Cola truck

درست است که چنین کمپین‌هایی هزینه‌بر هستند، ولی کاملا روی مشریان آینده این برند تاثیر مثبت گذاشته و سبب می‌شود که یک خاطره خوب از کوکاکولا در ذهن همه نقش ببندد.

برچسب ها : , , , ,

start campaign

کسب‌وکار خود را رشد دهید...

راه‌کارهای ای‎نتورک برای رشد کسب‌وکار شما

بیشتر بدانید

رامین جابری

من از دوره نوجوانی به حوزه تولید محتوا علاقمند شدم و با روی کار اومدن رسانه‌های اجتماعی، تصمیم گرفتم به صورت جدی در زمینه تولید محتوا در این رسانه‌ها، به فعالیت بپردازم. به شدت به مد، موسیقی بین ‌المللی، آشپزی مدرن و بازی‌های ویدئویی علاقه دارم و زمان فراغتم هم صرف همین موارد می‌کنم.

تبلیغات

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز با * علامت‌گذاری شده‌اند.

supermarket

سرنخ‌هایی که رشد هایپرکا را میسر کردند

بررسی نمونه‌های موردی - ۱۶ آذر ۱۳۹۵

عضویت در خبرنامه

ایمیل شما برای هیچ منظور دیگری استفاده نخواهد شد !