1

در طراحی بنر از عکس ها غافل نشوید

طراحی بنر - نویسنده : پویان وحیدی - ۲۵ تیر ۱۳۹۳

تصاویر گرافیکی و عکس ها عناصری هستند که مخاطب را تحت تاثیر قرار می دهند و مخاطب با مشاهده عکس های به کار رفته در طراحی بنر، با ماهیت محصول تبلیغ شده، مواجه می گردد. به نظر شما، آیا می توان در بنر زیر از تصویر آی فون صرف نظر کرد و فقط با استفاده از بیان کردن امکاناتی که توسط وودافون ارائه می شوند، مشتری را قانع کرد که روی بنر کلیک کند؟

مسلما جواب همه ما “خیر” است. زیرا همان طور که می دانید همین “آی فون ۵ اس” می تواند عاملی برای گرفتن سرویس های وودافون باشد.

البته همیشه هم لازم نیست که از تصاویر و عکس ها استفاده کنید و خیلی از تبلیغات متنی می توانند به خوبی روی مخاطب تاثیر بگذارند. پس سعی کنید از تصاویر به جا و درست استفاده کنید.

برای نمونه به دو بنر زیر توجه کنید که از دست راست، اولین بنر متعلق به یک بانک بوده و دومین بنر برای یک سازمان بهزیستی در شهر نیویورک طراحی شده است که هر دوی این بنر ها با ارائه توضیحاتی در مورد امکاناتی که ارائه می دهند مخاطب خود را جذب می کنند. البته به زیبایی و نظم نوشته ها هم دقت کنید؛ زیرا این موارد اند که باعث می شوند مخاطب به بنر جذب شود.

start campaign

کسب‌وکار خود را رشد دهید...

راه‌کارهای ای‎نتورک برای رشد کسب‌وکار شما

بیشتر بدانید

پویان وحیدی

من به حوزه فناوری اطلاعات علاقه‌مند هست و در زمینه طراحی چندسالی هستش که تجربه دارم و دوست دارم طراحی رو بر اساس اطلاعات علمی و درک صحیح از ساختار و دلیلهای بنیادین رفتار انسان‌ها درپسندیدن یا نپسندیدن یک طرح، پایه‌ریزی کنم.

تبلیغات

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز با * علامت‌گذاری شده‌اند.

supermarket

سرنخ‌هایی که رشد هایپرکا را میسر کردند

بررسی نمونه‌های موردی - ۱۶ آذر ۱۳۹۵

عضویت در خبرنامه

ایمیل شما برای هیچ منظور دیگری استفاده نخواهد شد !