honest

در فراهم آوری محتوای بنر خود از صداقت غافل نشوید

طراحی بنر - نویسنده : پویان وحیدی - ۲۵ تیر ۱۳۹۳

در آگهی های تلویزیونی دیدیم که خیلی از برند ها برای محصولاتی که فقط ظاهر بسته بندی آنها را عوض کرده اند، واژه “محصول جدید” را به کار می برند؛ ولی ماهیت آن محصول تغییری نکرده است. در این موارد وقتی که فرد با توجه به آگهی، محصول را خریداری کرده و با همان محصول قبلی مواجه می شود، احساس نارضایتی کرده و ممکن است که دیگر هیچ وقت از آن محصول خریداری نکند.

 

عاملی که می تواند این مسئله را برطرف کند، در نظر گرفتن صداقت است. این قضیه در بنر های کمپین های تبلیغاتی هم پیش می آید. برای مثال ممکن است که روی بنری برای جذب مخاطب از واژه “رایگان” استفاده کنید ولی در صفحه فرود بنر، محصول به صورت رایگان ارائه نشده باشد.

 

در بنر زیر که به برند وودافون تعلق دارد، همان طور که قابل مشاهده است، قیمت اولیه ۵۰ یورو قرار داده شده و وقتی وارد صفحه فرود این بنر می شوید، دقیقا قیمت ۵۰ یورو عنوان می شود.

 

برچسب ها : , , , ,

start campaign

کسب‌وکار خود را رشد دهید...

راه‌کارهای ای‎نتورک برای رشد کسب‌وکار شما

بیشتر بدانید

پویان وحیدی

من به حوزه فناوری اطلاعات علاقه‌مند هست و در زمینه طراحی چندسالی هستش که تجربه دارم و دوست دارم طراحی رو بر اساس اطلاعات علمی و درک صحیح از ساختار و دلیلهای بنیادین رفتار انسان‌ها درپسندیدن یا نپسندیدن یک طرح، پایه‌ریزی کنم.

تبلیغات

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز با * علامت‌گذاری شده‌اند.

azar-events

رویدادهای آذر ماه

بازاریابی شبکه‌های اجتماعی - ۲۹ آبان ۱۳۹۵

عضویت در خبرنامه

ایمیل شما برای هیچ منظور دیگری استفاده نخواهد شد !