Untitled-2

دست خود را در دست سئو قرار دهید

سئو و بهینه سازی سایت - نویسنده : محمد امیری - ۱۲ مهر ۱۳۹۳

همه کسب‌وکار ها دوست دارند که وب‎‌سایتشان، رتبه بهتری در موتورهای جستجو به خصوص گوگل پیدا کند و به همین دلیل به بهینه سازی موتورهای جستجو یه همان سئو رو می‌آورند. البته برای تحقق این مهم نیازی نیست که یک فرد بسیار حرفه ای در حوزه سئو باشید. شما می‌توانید برای آغاز، پس از استخراج کلیدواژه های خود، آنها را در پنج جای مشخص قرار دهید که به پنج انگشت سئو شهرت دارند.

شما می‌توانید با بهره‌وری از این استراتژی به سرعت متوجه بهبود رتبه خود در موتورهای جستجوگر شوید:

 

۱. عنوان صفحات: عنوان هر صفحه در باریکه بالای مرورگر شما قرار می‌گیرد و باید در هر عنوان، حداقل یکی از کلیدواژه های اصلی شما قرار بگیرد.

 

۲.URL: آدرس وب‌سایت شما یا همان URL آن باید به صورت مستقیم بوده و حداقل یکی از کلیدواژه های شما در آن قرار داشته باشد. برای گرفتن نتایج بهتر از خط تیره (-) در میان واژه های استفاده کنید.

 

۳. تگ H1: تک H1 شما باید باید قابل جستجو بوده و در آن کلیدواژه قرار گیرد.

alt tag

۴. نام تصویر موجود در صفحه: شما باید با توجه به محتوا تصویری که از آن در صفحه استفاده کرده‌اید، کلیدواژه‌هایتان را در نام آن قرار دهید. البته فراموش نکنید که باید برای جدا کردن کلمات فقط از خط تیره (-)، بهره ببرید. این مهم در رتبه صفحه شما در موتور جستجوگر به شدت تاثیر می‌گذارد.

 

۵. متن جایگزیتن: متن جایگزین (Alt Text) در حقیقت جملاتی هستند که در حین بارگذاری نشدن یک تصویر، به جای آن تصویر به نمایش در می‌آیند و در مورد تصویر توضیحاتی را ارائه می‌دهند. سعی کنید بهترین توضیح از تصویر را در این قسمت ارائه دهید تا تاثیرش در سئو موثرتر باشد.

 

این مطلب قبلا تحت یک اینفوگرافی در همین وبلاگ منتشر شده است.

start campaign

کسب‌وکار خود را رشد دهید...

راه‌کارهای ای‎نتورک برای رشد کسب‌وکار شما

بیشتر بدانید

محمد امیری

حدود هشت سال هست که در زمینه کارهای فنی در اینترنت فعالیت دارم، مطالب من در اینجا بیشتر درمورد این هست که چطور می‌تونیم با ایجاد یک سری بسترهای فنی و خلاقیت، تحلیل درست آمارهای فروش محصول یا سرویسی که ارائه می‌دیم رو افزایش بدیم و مشتریان بیشتری رو جذب کنیم.

تبلیغات

7 دیدگاه در رابطه با “دست خود را در دست سئو قرار دهید
  1. hsanjari222
    مهر ۱۳, ۱۳۹۳ — ۶:۵۷ ق.ظ

    مدیریت محترم شبکه با سلام و عرض تبریک عید سغید قربان
    مطالبی را که مینویسید بسیار خوب و ارزنده هستند و شایذ از نظر شما درک انها ساده باشدولی توصیه میکنم برای هر مورد توضیح بیشتر و حتما” همراه با یک و یا دو مثال مرتبط با موضوع باشد تا شاگردان کلاس اولی چون من بتوانند از انها بیشتر بهره برداری نمایند. بطور مثال برای ( اچ۱ ) که من اصلا” نفهمیدم که چیست ویا ( کلید واژه ) چند نمونه خوب بزنید. متشکرم سنجری

    • رامین جابری
      مهر ۱۳, ۱۳۹۳ — ۷:۲۴ ق.ظ

      سلام، حتما این کار انجام خواهد شد.
      – کلیدواژه: برای نمونه سایت شما در زمینه فروش کتاب به فعالیت می‌پردازه و کتاباتون هم درسی هستش. کلیدواژه هاتون، همون واژه های کلیدی شما میشن: کتاب – کتاب درسی – انتشارات مبتکران و…

      – تگ H1-H6: از تگ H1- H6 برای تیترها و عنوان ها استفاده می شود.به ترتیب H1 مهمترین سر تیتر به حساب می آید همچنین h1 درشت ترین تیتر نسبت به بقیه را دارا می باشد.

      نمونه:

      This is heading 1

      This is heading 2

      This is heading 3

      This is heading 4

      This is heading 5
      This is heading 6
  2. زاینده رود
    مهر ۱۳, ۱۳۹۳ — ۷:۱۶ ب.ظ

    سلام ممنون از مثال خوبتون من حالا متوجه شدم .

  3. اسماعیلی
    خرداد ۱۱, ۱۳۹۴ — ۸:۵۳ ق.ظ

    سلام و تشکر بابت مطلبتون.
    من متوجه نشدم، این heading هایی که نوشتید(h1-h6) رو کجا باید تعریف کرد؟

    • رامین جابری
      خرداد ۱۱, ۱۳۹۴ — ۹:۱۵ ق.ظ

      سلام، باید در کد نویسیتون این کار رو انجام بدین.

      برای نمونه:

      Main Heading

      Secondary Heading 1

      Sub-section of the secondary heading 1

      Secondary Heading 2

      Sub-section of the secondary heading 2

  4. طراحی وبسایت
    آذر ۱۴, ۱۳۹۴ — ۴:۵۹ ب.ظ

    خیلی خوب بود مرسی

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز با * علامت‌گذاری شده‌اند.

supermarket

سرنخ‌هایی که رشد هایپرکا را میسر کردند

بررسی نمونه‌های موردی - ۱۶ آذر ۱۳۹۵

عضویت در خبرنامه

ایمیل شما برای هیچ منظور دیگری استفاده نخواهد شد !