42a18b3e3b8311e2996722000a9f18fe_7

دو فرصت تبلیغاتی در آذر ماه که آنها را از دست داده‌اید

بررسی نمونه‌های موردی - نویسنده : رامین جابری - ۱۸ آذر ۱۳۹۳

تعداد زیادی از کمپین‌های تبلیغاتی فقط در فرصت و زمان خاصی از سال قابلیت راه‌اندازی دارند؛ زیرا این فرصت‌ها مناسبت‌هایی هستند که همیشه در دسترس نبوده و باید دقیقا در بازه تاریخ اختصاصی خود، به یک کمپین جان دار تبدیل شوند. ماه آذر، یکی از سی روزه‌هایی است که پر از مناسبت بوده و با آگاهی از این فرصت‌ها، کسب‌وکارها می‌توانند حسابی خودنمایی کنند.

 

در ادامه به دو کمپین ایرانی و بین‌المللی می‌پردازیم که بی‌شک برای شما هم الهام‌بخش خواهند بود:

 

کمپین اول: دربی استقلال پرسپولیس آذر ماه ۹۳

دربی‌هایی که در سراسر دنیا برگزار می‌گردند، همیشه به عنوان بسترهای بی‌نظیری برای راه انداری کمپین‌های تبلیغاتی مطرح گردیده‌اند. در کشور ما هم به قدری دربی‌ها برای هواداران فوتبال با اهمیت شده‌‌اند که برندها از ارزش این فرصت‌های طلایی آگاه گشته و معمولا برای افزایش Engagement کاربران فوتبال دوست خود، کمپین‌های تبلیغاتی گوناگونی در راستای این رویدادهای فوتبالی برپا می‌کنند.

 

وب‌سایت کاپ، یکی از خبرگزاری‌هایی است که در زمینه اطلاع‌رسانی اخبار فوتبال فعالیت می‌کند و برای دربی استقلال – پرسپولیس آذر ماه ۹۳، یک کمپین تبلیغاتی برای افزایش آگاهی در مورد این دربی راه اندازی کرد و توانست حدود هفت هزار کلیک دریافت کرده و همچنین بنرهایش نرخ کلیک‌خوری‌ای (Click- trough rate) حدود ۰.۲۵ دارند که عدد بسیار خوبی به حساب می‌آید.

817595874245283179872

96887169912565596455

 

کمیپین دوم: کمپین بین‌المللی (RED) که برای روز جهانی ایدز و کمک به مردم مبتلا به اچ‌آی‌وی در آفریقا راه اندازی شده بود

به جرات می‌توان گفت این کمپین، موفق‌ترین کمپین تبلیغاتی‌ای است که در آن برندهای بزرگی چون کوکاکولا، اپل، مایکروسافت، نایک و غیره شرکت داشته و توانسته‌اند نه تنها برای خود تبلیغ کرده، بلکه برای کمک به مردم نیازمند قاره آفریقا کمک بگیرند.

تمام اجناس قرمز رنگی که به نام این کمپین به فروش می‌رسند، درصدی یا کل هزینه پرداخت شده بابت آنها به مردم آفریقا اهدا شده و در مسیر بهبود وضعیت بیماران مبتلا به اچ‌آی‌وی صرف می‌گردند.

 red-apple

در کل همیشه فرصت‌های بسیاری برای ایجاد یک کمپین موفق وجود دارد، ولی باید بوسیله یک تقویم، از این فرصت‌ها غافل نشوید. شب یلدا یکی از فرصت‌هایی است که پیش رو داشته و بد نیست از آن به نحو احسنت بهره ببرید.

 

برچسب ها :

start campaign

کسب‌وکار خود را رشد دهید...

راه‌کارهای ای‎نتورک برای رشد کسب‌وکار شما

بیشتر بدانید

رامین جابری

من از دوره نوجوانی به حوزه تولید محتوا علاقمند شدم و با روی کار اومدن رسانه‌های اجتماعی، تصمیم گرفتم به صورت جدی در زمینه تولید محتوا در این رسانه‌ها، به فعالیت بپردازم. به شدت به مد، موسیقی بین ‌المللی، آشپزی مدرن و بازی‌های ویدئویی علاقه دارم و زمان فراغتم هم صرف همین موارد می‌کنم.

تبلیغات

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز با * علامت‌گذاری شده‌اند.

azar-events

رویدادهای آذر ماه

بازاریابی شبکه‌های اجتماعی - ۲۹ آبان ۱۳۹۵

عضویت در خبرنامه

ایمیل شما برای هیچ منظور دیگری استفاده نخواهد شد !