good-call-to-action-buttons

دو نمونه Call to Action که مخاطب را درگیر می کنند

طراحی دکمه فراخوان - نویسنده : پویان وحیدی - ۲۵ تیر ۱۳۹۳

یکی از مواردی که در طراحی Call to Action ها از اهمیت بسیار بالایی برخوردار می باشد، عبارتی است که روی آن قرار می گیرد. عباراتی که روی Call to Action ها قرار می گیرند، توانایی جذب مخاطب را دارند پس باید همیشه به نسبت محتوایی که در مورد محصولتان به کاربر ارائه می دهیم، از عبارتی مناسب روی CTA بهره ببریم.

برای مثال به دو بنر زیر توجه کنید:

۱. این بنر برای تبلیغ یک وب سایت طراحی شده است و در اول گفته “آیا شما فرزندی دارید؟”. سپس افرادی را خطاب قرار می دهد که به این سوال جواب مثبت می دهند و عنوان شده که “فرزندان شما به تحصیلات و آموزش” نیاز دارند” . با این جملات زمینه آماده است تا فرد وارد وب سایت این مدرسه شود. ولی آخرین و اساسی ترین مرحله این است که با یک Call to Action، مخاطب وارد صفحه انجام مراحل ثبت نام در این مدرسه شود که عبارت “Get Schooled” به خوبی این کار را انجام می دهد.

۲. در این بنر هم بیان شده که با گرفتن عضویت این مجله، از ۵۰% تخفیف بهره ببرید و دقیقا عبارتی که همه انتظار دارند، روی این بنر قرار گرفته است.

برچسب ها : , , ,

start campaign

کسب‌وکار خود را رشد دهید...

راه‌کارهای ای‎نتورک برای رشد کسب‌وکار شما

بیشتر بدانید

پویان وحیدی

من به حوزه فناوری اطلاعات علاقه‌مند هست و در زمینه طراحی چندسالی هستش که تجربه دارم و دوست دارم طراحی رو بر اساس اطلاعات علمی و درک صحیح از ساختار و دلیلهای بنیادین رفتار انسان‌ها درپسندیدن یا نپسندیدن یک طرح، پایه‌ریزی کنم.

تبلیغات

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز با * علامت‌گذاری شده‌اند.

azar-events

رویدادهای آذر ماه

بازاریابی شبکه‌های اجتماعی - ۲۹ آبان ۱۳۹۵

عضویت در خبرنامه

ایمیل شما برای هیچ منظور دیگری استفاده نخواهد شد !