Advertising

دیده نشدن بنر، تهدیدی واقعی برای کلیک های شما

آنالیز کمپین و ترافیک - نویسنده : حسین موسوی - ۲۵ تیر ۱۳۹۳

در حال حاظر، میزان تبلیغات بنری به شدت افزایش یافته و به همین دلیل در بعضی اوقات بنر های یک وب سایت نادیده گرفته می شوند. عدم ارتباط با مخاطب، نگرانی از هرزنامه ها، ویروس ها و اتفاقات غیر منتظره پس از کلیک روی یک بنر، دلایلی هستند که افراد از بنر ها دوری می کنند. ولی دلیل اصلی، فقدان محتوای جذاب برای یک بنر است.

تحقیقاتی توسط AdKeeper صورت گرفته که در نتایج آن دیده می شود ۴۳% از پاسخ دهندگان به پرسش نامه گفته اند که بنر ها جذاب نیستند و مخاطب را به کلیک کردن تشویق نمی کنند و از طرفی ۳۱% گفته اند که ما وقتی روی بنری کلیک می کنیم که در آن، آنچه می خواهیم را ببینیم. شکی در این نیست که تبلیغات بنری بسیار موثر هستند؛ اما اگر اصول رعایت نگردند، این نوع تبلیغات هم می توانند بی اثر باشند.

پس از ساعت ها گشت و گذار در وب سایت ها خود شما متوجه می شوید که تمام مشکل این است که بنر ها به شما سرنخی نمی دهند تا شما متوجه شوید که صفحه فرود آن بنر می تواند شما را به آنچه که می خواهید برساند یا خیر. بنابراین بهتر است که محصول خود را در اندازه این که بنر شما جذب مخاطب کند، معرفی کنید.

برای نمونه به بنر زیر توجه کنید که به فروشگاه اینترنتی ای بی تعلق دارد. در این بنر همان طور که مشخص است، از حسن های این فروشگاه اینترنتی صحبت به میان آمده است.

برچسب ها : , ,

start campaign

کسب‌وکار خود را رشد دهید...

راه‌کارهای ای‎نتورک برای رشد کسب‌وکار شما

بیشتر بدانید

حسین موسوی

من از اونجایی که علاقه مند به تجارت، اقتصاد و صنعت تبلیغات و بازاریابی بودم و از طرفی همیشه برنامه نویسی و آی تی رو دوست داشتم در دانشگاه کارشناسی اقتصاد و کارشناسی ارشد مهندسی آی تی خوندم. مدیر بخش ارتباط با مشتریان شبکه تبلیغات هستم و کارهای مورد علاقه ام در اوقات فراغت برنامه نویسی و مطالعه هست.

تبلیغات

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز با * علامت‌گذاری شده‌اند.

azar-events

رویدادهای آذر ماه

بازاریابی شبکه‌های اجتماعی - ۲۹ آبان ۱۳۹۵

عضویت در خبرنامه

ایمیل شما برای هیچ منظور دیگری استفاده نخواهد شد !