social-media-buttons

راهنمای جامع برای طراحی دکمه‌های شبکه‌های اجتماعی

طراحی و گرافیک - نویسنده : فرید اسدی - ۱۰ آبان ۱۳۹۳

رسانه‌های اجتماعی یکی از ابزارهای بسیار سودمندی هستند که می‌توانند در جهت بهبود اشتراک گذاری محتواهای با ارزش شما، کاربرد بسیاری داشته باشند. دکمه‌های رسانه‌های اجتماعی از اهمیت بسیاری بالایی برخوردارند و حضور آنها در وب‌سایت شما، به مخاطبانتان کمک می‎‌کند تا راحت‌تر مطالب شما را به اشتراک بگذارند. اما این دکمه‌ها در هر بخش از وب‌سایت شما، با ظاهری متفاوت، مورد استفاده قرار می‌گیرند.

 like-button-count-side

اول از همه باید در نظر داشته باشید که دکمه‌های اشتراک گذاری با دکمه‌های دنبال‌کردن یک حساب‌کاربری، تفاوت کاربردی و ظاهری دارند. برای شناسایی و تشخیص این تفاوت‌ها کاقیست به این مطلب که در وبلاگ Hubspot منتشر شده، مراجعه کنید.

برچسب ها : ,

start campaign

کسب‌وکار خود را رشد دهید...

راه‌کارهای ای‎نتورک برای رشد کسب‌وکار شما

بیشتر بدانید

فرید اسدی

فرید به عنوان Inbound Marketing Manager در ای‌نتورک فعالیت می‌کند. او به طراحی رابط کاربری، آنالیز و سئو نیز می‌پردازد. از نظر وی، شیرین‌ترین کارهای دنیا با ترکیب ابزارهای مختلف اتفاق می‌افتند. ابزارهایی مانند گوگل آنالیتیکس و گوگل تگ منیجر را بسیار می‌پسندد و طرفدار نگاهی متفاوت به سئو به عنوان متریک‌هایی به منظور بهبود تجربه کاربر - نه تماماً - است.

تبلیغات

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز با * علامت‌گذاری شده‌اند.

supermarket

سرنخ‌هایی که رشد هایپرکا را میسر کردند

بررسی نمونه‌های موردی - ۱۶ آذر ۱۳۹۵

عضویت در خبرنامه

ایمیل شما برای هیچ منظور دیگری استفاده نخواهد شد !