11

نقش رسانه های اجتماعی در افزایش بازدید غرفه نمایشگاهی

بازاریابی شبکه‌های اجتماعی - نویسنده : رامین جابری - ۲۵ تیر ۱۳۹۳

اکثر کسب‌وکار ها از شرکت در نمایشگاه های بزرگی که به موضوع کاریشان مرتبط است، غافل نمی‌شوند. اما سوال اینجاست که چگونه این کسب‌وکار ها می‌توانند غرفه های خود را پر از کسانی کنند که با موضوع کاریشان آشنایی دارند و حضورشان می‌تواند برای آنها پر سود باشد؟ به طور حتم، همه می‌توانند هزینه زیادی صرف تبلیغات کرده و با روش‌های تبلیغاتی پر هزینه، اعلام کنند که در یک نمایشگاه حضور پیدا خواهند کرد.

اما روش‌های دیگری هم وجود دارد که چندان به بودجه تبلیغاتی شما صدمه نمی‌زنند و بعضا نتایج بهتری نسبت به روش‌های تبلیغاتی پرهزینه بر جای می‌گذارند. همان طورکه همه شما می‌دانید، امروزه هر کسب‌وکاری در رسانه‌های اجتماعی به فعالیت می‌پردازد و کمتر برندی را می‌بینید که در این نوع رسانه‌ها حضور نداشته باشند.

حساب‌های شبکه‌‌های اجتماعی و وبلاگ‌های یک کسب‌وکار می‌توانند محل مناسبی برای ترویج حضور کاربرانشان در غرفه‌های نمایشگاهیشان باشند. شما باید زیرکانه به کاربرانتان نشان دهید که چرا باید از ارتباط آنلاین دست برداشته و برای ارتباطی حضوری به غرفه نمایشگاهی شما بیایند. شما به این منظور، می‌توانید حتی یک پیشنهاد ویژه پیش پای کاربران رسانه‌های اجتماعی خود بگذارید تا در غرفه شما آن را دریافت کنند.

start campaign

کسب‌وکار خود را رشد دهید...

راه‌کارهای ای‎نتورک برای رشد کسب‌وکار شما

بیشتر بدانید

رامین جابری

من از دوره نوجوانی به حوزه تولید محتوا علاقمند شدم و با روی کار اومدن رسانه‌های اجتماعی، تصمیم گرفتم به صورت جدی در زمینه تولید محتوا در این رسانه‌ها، به فعالیت بپردازم. به شدت به مد، موسیقی بین ‌المللی، آشپزی مدرن و بازی‌های ویدئویی علاقه دارم و زمان فراغتم هم صرف همین موارد می‌کنم.

تبلیغات

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز با * علامت‌گذاری شده‌اند.

supermarket

سرنخ‌هایی که رشد هایپرکا را میسر کردند

بررسی نمونه‌های موردی - ۱۶ آذر ۱۳۹۵

عضویت در خبرنامه

ایمیل شما برای هیچ منظور دیگری استفاده نخواهد شد !