what-if-guys-were-social-networks_viktorija-pashuta__700

رسانه های اجتماعی در سال ۲۰۱۴

بازاریابی شبکه‌های اجتماعی - نویسنده : علی وارسته - ۱۷ دی ۱۳۹۳

در این مقاله به بررسی برخی آمار و ارقام که در شبکه‌های اجتماعی وجود دارد می‌پر‌دازیم و می‌توانید استراتژی بازاریابی شبکه های اجتماعی خود (Social media marketing) را بر این اساس برنامه ریزی کنید.

  1. بیش‌ از ۹۷ درصد جست‌وجوهای کاربران شبکه‌های اجتماعی در سال ۲۰۱۴ به کسب‌وکارها و فروشگاه‌های اینترنتی مربوط شدند.
  2. جنسیت ۶۸ درصد از اعضای شبکه اجتماعی گوگل پلاس Google+ مرد بوده و در مقابلش، ۸۰ درصد از کاربران شبکه اجتماعی پینترست Pinterest خانم هستند.
  3. نزدیک به ۸۰ درصد مدیران و صاحبان کالا باور دارند که شبکه‌های اجتماعی نقش بسیار مهمی در مارکتینگ و برندینگ آنها دارند.
  4. نزدیک به ۷ درصد مردم آمریکا همچنان نام فیس‌بوک Facebook و ۴۱ درصد آنها نام لینکدین LinkedIn را نشنیده‌اند.
  5. ‌بیش‌از ۴۲ درصد کاربران لینکدین به‌صورت مرتب مشخصات خود را به‌روز می‌کنند.
  6. ‌زن‌ها بیشتر از مردها صفحات برندها را در شبکه‌های اجتماعی نگاه می‌کنند.
  7. روزانه کل اعضای شبکه اجتماعی فیسبوک به اندازه ۵۰۰ سال ویدیو تماشا می‌کنند.

 

social-media--marketing

 

  • ۶۰ درصد کاربران لینکدین LinkedIn روزانه روی یک آگاهی تبلیغاتی کلیک می‌کنند.
  • ‌۷۰ درصد برندها در گوگل پلاس Google+ صفحه ساخته‌اند، این درصد برای سال ۲۰۱۲ عدد ۴ درصد بوده است.
  • ‌۶۹ درصد برندها در شبکه اجتماعی پینترست Pinterest حضور دارند، در سال ۲۰۱۲ این عدد ۱۰ درصد بوده است.
  • ۷۱ درصد کاربرانی که در شبکه اجتماعی از یک برند پاسخ دریافت کرده‌اند، آن را به دیگران توصیه کرده‌اند.
  • ‌۹۳ درصد تحقیقات اینترنتی از موتورهای جستجو شروع می‌شوند.
  • ۶۸ درصد مشتریان قبل از خرید یک محصول، آن را در شبکه‌های اجتماعی جستجو و نظرات دیگران را بررسی می‌کنند.
  • ۸۶ درصد شرکت‌ها از شبکه اجتماعی به‌عنوان ابزاری برای بازاریابی استفاده می‌کنند.
  • ۷۰ میلیون عکس یا ویدیو به صورت روزانه در اینستاگرام آپلود می‌شود.
  • ۸۲ درصد کاربران اینترنتی در آمریکا حداقل در یکی از شبکه‌های اجتماعی عضو هستند، این درصد در سال ۲۰۱۲ برابر ۶۷ درصد و در سال ۲۰۰۵ برابر ۸ درصد بوده است.

start campaign

کسب‌وکار خود را رشد دهید...

راه‌کارهای ای‎نتورک برای رشد کسب‌وکار شما

بیشتر بدانید

تبلیغات

2 دیدگاه در رابطه با “رسانه های اجتماعی در سال ۲۰۱۴
  1. mahdi
    بهمن ۱۱, ۱۳۹۳ — ۷:۰۷ ق.ظ

    سلام
    ممنون میشم منبع این گزارش را بفرمایید.

  2. saba
    بهمن ۱۴, ۱۳۹۳ — ۶:۳۰ ق.ظ

    حالا شبکه اجتماعی فیس نمای ایران هک بشه خب معلومه میرن شبکه های دیگه
    من تازه با اینستا گرام گرم گرفتم با این که از اول عضو بودم اینها همه بخاطر امدن گوشی های دارای قابلیت شبکه های اجتماعیه
    گوگل پلاس هم خیلی کم میرم
    فیس بوک عضوم چون با فیلتر شکنن میرم و حسابم بخاطر بازیابی رمز عبور قفل میشه به همین دلیل خوشم نمیاد برم فیس بوک
    تنها جای ثابتم cloobبوده وهست
    خودمونیما لاین و واتس اپ و اینستا یک چیز دیگس
    🙂

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز با * علامت‌گذاری شده‌اند.

azar-events

رویدادهای آذر ماه

بازاریابی شبکه‌های اجتماعی - ۲۹ آبان ۱۳۹۵

عضویت در خبرنامه

ایمیل شما برای هیچ منظور دیگری استفاده نخواهد شد !