onswipe-glossy-ad_1

رفتار تبلت‌ها با دنیای تبلیغات آنلاین

تبلیغات آنلاین - نویسنده : رامین جابری - ۲۰ آبان ۱۳۹۳

مدت طولانی‌ای است که تبلت‌ها و به خصوص محصولات آی‌پد برند اپل توانسته‌اند به عنوان یکی از تکنولوژی‌هایی مطرح گردند که برای وبگردی مناسب بوده و کاربرپسند هستند. اما سوال اینجاست که آیا دنیای تبلت‌ها می‌تواند بستری مناسب برای توسعه تبلیغات آنلاین باشد یا خیر؟

 

در کشور‌های توسعه یافته‌ای که تبلیغات روی موبایل و تبلت جا افتاده، آمارهای بسیار جالبی از وضعیت این دو روش تبلیغاتی منتشر شده که می‌توانید همه آنها را در پستی از وب‌سایت TabTimes مطالعه کنید.

 

در ادامه به تعدادی از این آمارها اشاره خواهیم کرد که حتما برای شما جالب خواهد بود:

 

– تبلت‌ها فقط حدود ۱۲ درصد از نمایش کل تبلیغات روی موبایل را به خود اختصاص می‌دهند.

– نرخ کلیک خوری تبلیغات در تبلت‌ها حدود ۴۴ درصد بیشتر از نرخ کلیک خوری در تبلیغات روی موبایل است. (۰.۵۹ درصد در برابر ۰.۴۱ درصد)۴

– تبلیغات و ویدئو‌هایی که در اندازه ۳۰۰*۶۰۰ هستند، به میزان بیشتری مخاطبان را درگیر می‌کنند.

 

در حقیقت TabTimes با این مطلبش، عنوان کرده با اینکه تبلیغات روی تبلت‌ها همچنان جا نیافتاده، ولی می‌تواند به صورت رسمی موبایل را کنار زده و به یکی از محیط‌های تبلیغاتی مناسب تبدیل گردد.

start campaign

کسب‌وکار خود را رشد دهید...

راه‌کارهای ای‎نتورک برای رشد کسب‌وکار شما

بیشتر بدانید

رامین جابری

من از دوره نوجوانی به حوزه تولید محتوا علاقمند شدم و با روی کار اومدن رسانه‌های اجتماعی، تصمیم گرفتم به صورت جدی در زمینه تولید محتوا در این رسانه‌ها، به فعالیت بپردازم. به شدت به مد، موسیقی بین ‌المللی، آشپزی مدرن و بازی‌های ویدئویی علاقه دارم و زمان فراغتم هم صرف همین موارد می‌کنم.

تبلیغات

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز با * علامت‌گذاری شده‌اند.

azar-events

رویدادهای آذر ماه

بازاریابی شبکه‌های اجتماعی - ۲۹ آبان ۱۳۹۵

عضویت در خبرنامه

ایمیل شما برای هیچ منظور دیگری استفاده نخواهد شد !