Article Cover

روزنه های یک موفقیت بزرگ : هم محله

بررسی نمونه‌های موردی - نویسنده : محمد‌امین مولوی - ۱۱ مرداد ۱۳۹۴

همه ی ما انسان‌ها دوست داریم در کاری که انجام می‌دهیم، موفق باشیم و برای همین تمام تلاشمان را می‌کنیم، زمان می‌گذاریم، هزینه می‌کنیم و… ولی زمان که به پایان می‌رسد فقط تعدادی از ما مزه شیرین موفقیت را می‌چشیم!

 

مشکل کجاست ؟ چرا بیشتر افراد شکست می‌خورند و چرا فقط تعدادی برگزیده می‌شوند؟

 

اگر واقعیت را بخواهید، مسیر درست اولین قدم برای رسیدن به هدف و در ادامه آن دستیابی به موفقیت است. در قسمت اول این سری مقالات به بررسی یکی از آگهی دهنده های Anetwork می‌پردازیم که قدم بزرگی در این مسیر برداشته است.

 

هم محلی : نام یکی از چندین سایتی در زمینه خرید و فروش کالا به صورت رایگان و آنلاین می‌باشد که با طراحی بنر مناسب و هوشمندانه توانسته از هزینه‌های تبلیغاتی خود بهترین بهره را ببرد.

 

600x300

در اولین نگاه بنر ساده به نظر می‌رسد، در رنگ بندی آن از رنگ‌های آرامش بخش استفاده شده و حس اعتماد مخاطب را بوسیله رنگ‌های متناسب بر می‌انگیزد. ولی پشت این ترکیب بندی ساده چه چیزی وجود دارد که آن را به یک بنر فوق العاده توجه برانگیز تبدیل کرده است؟

 

چند ثانیه که صبر می‌کنیم حسی خارق العاده نشانگر موس را روی دکمه فراخوان بنر می‌برد. درست است نکته حیاتی همینجاست نکته‌ای که بارها و بارها در مقالات قبل اشاره شده بود “دکمه فراخوان (Call-to-Action) ”

 

افکت ویژه کار شده در بنر آرام آرام مخاطب را ترغیب می‌کند که با توجه به محتوای بنر روی آن کلیک کرده و این کمپین تبلیغاتی را تا این حد موفق کند. واقعیت این است که طراح نخواسته با شلوغی بنر، افکت های چشمک زن و رنگ بندی با کنتراست بالا مخاطب را مجبور به کلیک کند.

 

هرچه که هست هم محله توانسته با یک” بنر جادویی “مخاطبان واقعی و مورد نظر خود را وارد سایت خود کند.

به نظر شما یک طراح مناسب ساختاری ساده و همگون دارد یا پیچیده و ساختار شکن ؟

برچسب ها : ,

start campaign

کسب‌وکار خود را رشد دهید...

راه‌کارهای ای‎نتورک برای رشد کسب‌وکار شما

بیشتر بدانید

تبلیغات

5 دیدگاه در رابطه با “روزنه های یک موفقیت بزرگ : هم محله
  1. روح اله پرنیان
    مرداد ۱۲, ۱۳۹۴ — ۶:۰۵ ق.ظ

    چشم رو اذیت میکنه که … نمیزاره متن رو بخونیم !

  2. علي
    مرداد ۱۲, ۱۳۹۴ — ۱:۵۷ ب.ظ

    منم سادگی رو بیشتر دوست دارم خیلی خوب بود لطفا بازم از ابن مطلبا بذارین

  3. علی معین
    مرداد ۱۲, ۱۳۹۴ — ۵:۰۲ ب.ظ

    aks postetoon khili jalebe yade postaye ravanshenasi miyofte adam

  4. بنر آن دیزاین
    مرداد ۲۰, ۱۳۹۴ — ۱۰:۵۷ ق.ظ

    ویژگی برجسته این بنر اینکه بسیار شبیه به متن موضوعاته تا بنر به همین دلیل ذهن در اول فکر میکنه که این مطلب اصلی سایته البته یکی از معایب این بنر که دوست عزیزمو هم گفت افکت روی کلیدش خیلی اذیت کننده هستش

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز با * علامت‌گذاری شده‌اند.

azar-events

رویدادهای آذر ماه

بازاریابی شبکه‌های اجتماعی - ۲۹ آبان ۱۳۹۵

عضویت در خبرنامه

ایمیل شما برای هیچ منظور دیگری استفاده نخواهد شد !