1407210393_gumbi-5

سلفی بگیرید؛ تخفیف بگیرید

تبلیغات آنلاین - نویسنده : رامین جابری - ۱۶ مرداد ۱۳۹۳

خیلی از کسانی که در فکر راه اندازی کسب و کار جدیدی هستند به عنوان مهمترین فعالیت ترویجی، تمام همت و تلاش خود را برای تبلیغ دهان به دهان به کار می گیرند؛ شاید کم هزینه ترین راه در کوتاه مدت و تاثیرگذارترین مسیر برای جذب مشتریان وفادار؛ به خصوص وقتی کسب و کار مربوط به مواد غذایی باشد. حوزه ای که مردم نه تنها با نگاه رفع نیاز غذایی سراغ آن می روند، بلکه بخشی از تفریحات خود را نیز به آن اختصاص می دهند.
اما عموما مدیران کسب و کار برای دستیابی به این هدف هیچ برنامه ای غیر از ارائه کیفیت و خدمات مناسب ندارند. کیفیت و خدماتی که در آغاز کار مورد توجه قرار می گیرد و کم کم با توسعه بازار و افزایش مشتریان فراموش و یا از کنترل خارج می شود. به ویژه وقتی یک کسب و کار کوچک با افزایش مشتریان تصمیم به گسترش می گیرد و احیانا شعبه جدیدی در محلی جدید افتتاح می کند.

سلفی بگیرید؛ تخفیف بگیرید

 

سلفی بگیرید؛ تخفیف بگیرید

تخفیف در ازای عکس

فست فود گامبی اما برای ترویج خود با یک فکر جذاب پیش آمده و یک کمپین برای درگیر کردن دیگران با تجربه کسانی که از آن ها خرید کرده اند طراحی کرده است. در طول مدت اجرای کمپین، هرکس در زمان حضور خود در فضای رستوران عکسی بگیرد و همان جا در صفحه های اجتماعی به اشتراک بگذارد در خرید خود ۱۰ درصد تخفیف به عنوان جایزه دریافت می کند. برای عملی شدن این موضوع علاوه بر اطلاع رسانی، اینترنت رایگان نیز در اختیار مشتریان خود قرار داده است.

سلفی بگیرید؛ تخفیف بگیرید

مدیر صفحه فیسبوک گامبی زیر این عکس از منتشر کننده آن (آرشام محمودیه) سوال کرده: چطور بود؟ او پاسخ داده: اصلا خوب نبود… عالی بود.

سلفی بگیرید؛ تخفیف بگیرید

شناخت مخاطب، کلید موفقیت

این تجربه نشانگر آن است که مدیران گامبی علاوه بر این که به محصول خود فکر کرده اند مخاطبشان را نیز به خوبی می شناسند. از رفتار خرید، علایق و عادات غذایی تا تفریحات و شیوه زندگی او. شیوه ای که ارتباطات مجازی بخش عمده ای از فعالیت های اینترنتی او را تشکیل می دهد و عملا تبدیل به جزئی از زندگی روزمره او شده است.
علاوه بر این مدیران گامبی این نکته را به خوبی تشخیص داده اند که فارغ از طبقه اقتصادی- اجتماعی مخاطبشان، دریافت جایزه تخفیف، هرچند اندک برای مشتریان جذاب است. این جذابیت ممکن است برای همه جنبه مالی نداشته باشد، اما حس خوبی از جهت تعامل با یک گروه بزرگ از کسانی که تجربه ای مشترک و جذاب را در رستوران گامبی دارند ایجاد می کند.

خطر: Small is Beautiful
یک ضرب المثل مدیریتی می گوید: کوچک زیباست؛ و اشاره به این نکته دارد که کسب و کار کوچک معمولا خوب اداره می شود. چرا که متکی به فعالیت های فردی پرانگیزه و سخت کوش است که همه تلاش خود را معطوف به موفقیت کسب و کارش کرده است. اما زمانی که گرفتار توسعه می شود، همه خوشنامی خود را از دست می دهد؛ مهم ترین دلیل آن، عدم وجود نگاه سیستمی در مدیریت است. سیستمی که بتواند تمامی خواسته های صاحب کسب و کار را از بالا به پایین منتقل کند و همه کارکنان را در جهت دستیابی به اهداف خود هدایت کند.
به نظر می رسد مدیریت گامبی به خوبی به این نکته واقف است و برای تداوم فعالیت ویژه خود برنامه دارد؛ چرا که در ساعات مختلف فعالیت، در میان مشتریان فردی بسیار خوش برخورد را خواهید دید که خود را مدیر گامبی معرفی می کند و از شما در مورد خدمات و کیفیت محصولات سوال می کند؛ پیشنهادات شما را می شنود و برای رفتار کارکنان رستوران اهمیت زیادی قائل است.

سلفی بگیرید؛ تخفیف بگیرید

 

سلفی بگیرید؛ تخفیف بگیرید

مینیمال و چشم نواز
همبرگرهای کوچکی که گامبی برای شما آماده می¬کند علاوه بر طعم فوق العاده ای که با سس مخصوص ارائه می کند، زیبا و چشم نواز است؛ کیفیت خوبی دارد و با وعده های سیب زمینی و دسر یوگوبری (ماست بستنی) بیش از آن چه فکرش را بکنید شما را سیر خواهد کرد.
غذاهای گامبی با فکر خلاقی که مدیران آن دارند، نه تنها پایدارند، بلکه به زودی فراگیر خواهند شد؛ چشم به چشم، دهان به دهان.

منبع: mbanews.ir

نویسنده: مهدی پروین

برچسب ها : ,

start campaign

کسب‌وکار خود را رشد دهید...

راه‌کارهای ای‎نتورک برای رشد کسب‌وکار شما

بیشتر بدانید

رامین جابری

من از دوره نوجوانی به حوزه تولید محتوا علاقمند شدم و با روی کار اومدن رسانه‌های اجتماعی، تصمیم گرفتم به صورت جدی در زمینه تولید محتوا در این رسانه‌ها، به فعالیت بپردازم. به شدت به مد، موسیقی بین ‌المللی، آشپزی مدرن و بازی‌های ویدئویی علاقه دارم و زمان فراغتم هم صرف همین موارد می‌کنم.

تبلیغات

2 دیدگاه در رابطه با “سلفی بگیرید؛ تخفیف بگیرید
  1. پیشتاز
    مرداد ۱۷, ۱۳۹۳ — ۱۰:۴۹ ق.ظ

    ایده ی خیلی جالبی بود.
    امیدوارم این خلاقیتها در کسب و کارهای کشور بیش از پیش نفوذ کنه تا با هزینه های تبلیغاتی کمتر، رشد و درآمدزایی بیشتری حاصل بشه

  2. خشایار
    آبان ۱۸, ۱۳۹۳ — ۸:۴۶ ب.ظ

    ایده خوبی بود،و میشه نتیجه گرفت که از عادات و تفریحات مردم میشه به شیوه مناسب درآمد زایی کرد.

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز با * علامت‌گذاری شده‌اند.

supermarket

سرنخ‌هایی که رشد هایپرکا را میسر کردند

بررسی نمونه‌های موردی - ۱۶ آذر ۱۳۹۵

عضویت در خبرنامه

ایمیل شما برای هیچ منظور دیگری استفاده نخواهد شد !