microsoft_black_31

سه آگهی به یادماندنی مایکروسافت که به فراموشی سپرده نشده‌اند

گوناگون - نویسنده : رامین جابری - ۱۹ آبان ۱۳۹۳

تبلیغات، دنیایی بی‌خاتمه‌ای است که بدون آن برند‌ها به بن‌بست می‌رسند. برند‌های مشهوری چون کوکاکولا، سونی، نوکیا و خیلی از برندهای مشهور دیگر، در طول تاریخ به این نتیجه رسیدند که بدون تبلیغات فقط باعث می‌شوند که رقیبانشان رشد کرده و کار آنها را سخت‌تر کنند. مایکروسافت یکی از برندهایی است که همیشه از همه نوع روش‌های تبلیغاتی بهره برده و به همین دلیل هم توانسته به یکی از موفق‌ترین‌ها تبدیل شود.

 

در این مطلب قصد داریم نگاهی به سه تبلیغ از سه دوره متفاوت شرکت مایکروسافت بیاندازیم که بی‌شک نشان دهنده این هستند که دنیای تبلیغات رشد کرده است و دیگر نمی‌توان به راحتی و فقط با گفته مردم را متقاعد کرد تا محصولات یک برند را خریداری کنند.

 

۱- آگهی تبلیغاتی ویندوز ۱.۰

در این آگهی استیو بالمر در حقیقت به زیرکی خاصی که امروز مقبول هیچ قشری نیست به فروش ویندوز می‌پردازد و جار می‌زند که این سیستم عامل بهترین قیمت را داراست!

 

 

 

۲-آگهی تلویزیونی ویندوز ۹۸

همچنان می‌توان گفت که همه این موضوع را قبول دارند که ویندوز ۹۸ انقلابی در تکنولوژی به پا کرد! البته تبلیغش هم دیدن دارد:

۳-تبلیغ تلویزیونی ویندوز ۷:

ویندوز هفت پس از عملکرد ضعیف ویندوز ویستا توانست دوباره کاربران مایکروسافت را به رضایت برساند و به آنها امیدواری دهد. تبلیغ این ویندوز نشان دهنده این است که ویندوز ۷ در اندازه یک انسان هوشمند است و می‌تواند دنیای انسان‌ها را دگرگون کند.

 

برچسب ها : ,

start campaign

کسب‌وکار خود را رشد دهید...

راه‌کارهای ای‎نتورک برای رشد کسب‌وکار شما

بیشتر بدانید

رامین جابری

من از دوره نوجوانی به حوزه تولید محتوا علاقمند شدم و با روی کار اومدن رسانه‌های اجتماعی، تصمیم گرفتم به صورت جدی در زمینه تولید محتوا در این رسانه‌ها، به فعالیت بپردازم. به شدت به مد، موسیقی بین ‌المللی، آشپزی مدرن و بازی‌های ویدئویی علاقه دارم و زمان فراغتم هم صرف همین موارد می‌کنم.

تبلیغات

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز با * علامت‌گذاری شده‌اند.

supermarket

سرنخ‌هایی که رشد هایپرکا را میسر کردند

بررسی نمونه‌های موردی - ۱۶ آذر ۱۳۹۵

عضویت در خبرنامه

ایمیل شما برای هیچ منظور دیگری استفاده نخواهد شد !