5-pay-per-click-mistakes-cost-money

سه اشتباه در تبلیغات کلیکی که پول شما را هدر خواهند داد

تبلیغات آنلاین - نویسنده : رامین جابری - ۲۹ فروردین ۱۳۹۴

یکی از روش‌هایی که شما بوسیله آن می‌توانید تعداد مخاطبان وب‌سایت خود را با سرعت زیادی افزایش دهید، تبلیغات کلیکی هدفمند به حساب می‌آید. اما راه‌اندازی کمپین تبلیغاتی کلیکی بدون مشاوره سبب می‌شود که مسیر اشتباهی طی شود. در ادامه سه نکته وجود دارد که با رعایت آنها می‌توانید وضعیت خوبی برای کمپین تبلیغات کلیکی خود بوجود آورید:

 

۱- فرستادن مخاطبان به صفحه اول وب‌سایت: یکی از بزرگترین اشتباهاتی که در تبلیغات کلیکی رخ می‌دهد این است که آگهی‌دهنده‌گان برای تبلیغ محصولاتی خاص، مقصد بنر (یا همان صفحه فرود) را صفحه اول وب‌سایتشان تعیین می‌کنند. این کار سبب می‌شود که مخاطب جذب شده به بنر، آنچه که دیده‌است را پیدا نکرده و از آن وب‌سایت خارج شود.

 

در اینجا کافیست که یک صفحه فرود برای محصول تبلیغ شده طراحی کرده و از آن فقط برای محصول ذکر شده در تبلیغ بهره ببرید.

 

۲- فرستادن مخاطب به صفحه ارتباط با ما: خیلی از آگهی‌دهندگان گمان می‌کنند که با فرستادن مخاطب به صفحه «ارتباط با ما» راحت‌تر می‌توانند مخاطب را جذب کرده و احتمال اینکه ارتباط برقرار شود زیاد خواهد شد. در صورتی که این کار سبب کاهش احتمال موثر با مخاطب خواهد شد.

 

از این رو بهتر است بقیه صفحات وب‌سایت خود را به شماره و فرم ارتباط گیری مجهز کنید تا مخاطب راحت‌تر با شما ارتباط برقرار کند.

 

۳- تست نکردن محتوای بنر‌ها و صفحات فرود: تست نکردن بنرها و صفحات فرود سبب می‌شود که هیچ وقت بهبودی در کمپین‌های تبلیغاتی خود مشاهده نکنید. پس همیشه کمپین‌های خود را تست کرده و سعی کنید با رفتارشناسی، بفهمید که مخاطبانتان چه چیزی می‌خواهند.

برچسب ها :

start campaign

کسب‌وکار خود را رشد دهید...

راه‌کارهای ای‎نتورک برای رشد کسب‌وکار شما

بیشتر بدانید

رامین جابری

من از دوره نوجوانی به حوزه تولید محتوا علاقمند شدم و با روی کار اومدن رسانه‌های اجتماعی، تصمیم گرفتم به صورت جدی در زمینه تولید محتوا در این رسانه‌ها، به فعالیت بپردازم. به شدت به مد، موسیقی بین ‌المللی، آشپزی مدرن و بازی‌های ویدئویی علاقه دارم و زمان فراغتم هم صرف همین موارد می‌کنم.

تبلیغات

2 دیدگاه در رابطه با “سه اشتباه در تبلیغات کلیکی که پول شما را هدر خواهند داد
  1. رامین جابری
    فروردین ۳۰, ۱۳۹۴ — ۵:۴۲ ق.ظ

    ممنون، امیدواریم که بتونیم در سال جدید مطالب خوبی رو براتون منتشر کنیم.

  2. دستگاه حضور و غیاب
    اردیبهشت ۷, ۱۳۹۴ — ۹:۳۹ ق.ظ

    خیلی ممنون مقاله جالبی بود

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز با * علامت‌گذاری شده‌اند.

supermarket

سرنخ‌هایی که رشد هایپرکا را میسر کردند

بررسی نمونه‌های موردی - ۱۶ آذر ۱۳۹۵

عضویت در خبرنامه

ایمیل شما برای هیچ منظور دیگری استفاده نخواهد شد !