74055655658678382316

سه برندی که از فرصت تبلیغاتی روز مادر غافل نشدند

بررسی نمونه‌های موردی - نویسنده : حسین موسوی - ۲۳ فروردین ۱۳۹۴

مناسبت‌های سالیانه یکی از فرصت‌های بیشمار برای تبلیغات و بازاریابی به حساب می‌آیند و کسب‌و‌کارها (به خصوص آنهایی که به صورت مستقیم با مصرف‌کننده سروکار دارند) باید از این فرصت‌ها نهایت بهره را ببرند. در ادامه این مطلب به کمپین‌های روز مادر سه کسب‌وکار ایرانی‌ نگاه می‌اندازیم که شاید بتوانند برای شما الگوی مناسبی باشند:

 

۱. هدیه ایرانی: مخاطب هدف این کسب‌وکار آنلاین افرادی هستند که در خارج از کشور بوده و می‌خواهند برای دوستان و خانوده خود کادو ارسال کنند. روز مادر هم فرصت خوبی بود تا هدیه ایرانی یادآور شود که می‌تواند برای کسانی که از مادر خود دور هستند، هدیه ارسال کند. بنرهای این کمپین تبلیغاتی فقط به افرادی نمایش داده شدند که در خارج از کشور ایران زندگی می‌کردند و در حقیقت بسیاری از آنها مخاطب هدف هدیه ایرانی به حساب می‌آمدند.

25156767927868614358

 

 

 

 

۲. توشه‌دان: توشه‌دان یکی از فروشگاه‌های آنلاینی است که در زمینه مشاوره و فروش لوازم بهداشتی به فعالیت می‌پردازد. از آنجایی که یکی از مخاطبان هدف توشه‌دان مادرها به حساب می‌آبند، این فروشگاه یک کمپین تبلیغاتی برای فروش ویژه مختص به روز مادرش راه‌اندازی کرد. در ادامه می‌توانید یکی از بنرهای این کمپین را مشاهده کنید که با رعایت اصول، طراحی شده‌اند و به صورت میانگین بنرهای این کمپین توانسته‌اند نرخ کلیک خوری‌ای برابر با ۰.۱۷۲ به ثبت برسانند که عدد مناسبی به حساب می‌آید و از حالت عادی بهتر است.

68313359198077438454

۳. شیکسون: شیکسون یکی از خرده فروش‌های آنلاینی است که در زمینه مد و پوشاک به فعالیت می‌پردازد و برای کمپین روز مادر خود، تخفیف ویژه ۵۰% را برای مخاطبانش ارائه داده‌است. همان طور که می‌دایند تخفیف ویژه به شدت روی ذهن مخاطب تاثیر گذاشته و سبب می‌شود که افراد سریع‌تر جذب گردند.

31222565731563664734

در انتها باید در نظر داشته باشید که مناسبت‌هایی چون روز مادر و پدر، می‌تواند فرصت بسیار مناسبی برای رشد فروش کسب‌وکار شما باشد.

برچسب ها : , , , ,

start campaign

کسب‌وکار خود را رشد دهید...

راه‌کارهای ای‎نتورک برای رشد کسب‌وکار شما

بیشتر بدانید

حسین موسوی

من از اونجایی که علاقه مند به تجارت، اقتصاد و صنعت تبلیغات و بازاریابی بودم و از طرفی همیشه برنامه نویسی و آی تی رو دوست داشتم در دانشگاه کارشناسی اقتصاد و کارشناسی ارشد مهندسی آی تی خوندم. مدیر بخش ارتباط با مشتریان شبکه تبلیغات هستم و کارهای مورد علاقه ام در اوقات فراغت برنامه نویسی و مطالعه هست.

تبلیغات

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز با * علامت‌گذاری شده‌اند.

supermarket

سرنخ‌هایی که رشد هایپرکا را میسر کردند

بررسی نمونه‌های موردی - ۱۶ آذر ۱۳۹۵

عضویت در خبرنامه

ایمیل شما برای هیچ منظور دیگری استفاده نخواهد شد !